Avatar billede dj.iceman Nybegynder
17. april 2012 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med upload, når jeg sætter min router til mit modem

Hej Eksperter,

Dette er mit sidste forsøg på at få min Netgear WNDR3700v2 router til at virke med mit Netgear modem fra Dansk KabelTV.

Problemet er følgende:
Når jeg kører en trådet forbindelse fra modem til computer (uden router), så virker alt fint. 100% download og 100% upload.

Når jeg kører en trådet forbindelse fra modem via router til computer, så er min upload meget dårlig. 100% download og 5% upload.

Når jeg kører en trådløs forbindelse fra modem via router til computer, så er min upload meget dårlig. 100% download og 5% upload.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor min upload bliver så dårlig, når jeg bruger min router. Jeg har prøvet at få en ny router af samme model uden held. Jeg overvejer at købe en helt anden router for at se om dette er problemet, men ville lige høre eksperterne først, om det var noget I havde oplevet.

Routeren er opdateret til nyeste firmware.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2012 - 12:27 #1
og routern er sat til fabriksinstillinger?
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
17. april 2012 - 13:47 #2
Ja
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
14. oktober 2012 - 10:49 #3
Problemet blev ikke løst.