Avatar billede mattbaker Nybegynder
16. april 2012 - 16:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forside til rapport

Hej derude

Jeg står og mangler en flot forside til en rapport - a4
Men jeg kan simpelthen ikke nå at lave den selv.

Jeg tænker meget rent og stilfuldt design med få, ikke alt saturerede, farver.

Teksten til forsiden er:

"DEN BÆREDYGTIG MODEFORBRUGER
Følelsesmæssigt forbrug i en fysisk verden"

Hvis i mangler mere tekst kan i evt. bruge dette:

"Ida Burchardi
Designskolen Kolding, linjen for interaktionsdesign
2012"

Deadline er desværre inden kl. 19 - så jeg forventer ikke kunst. Bare en flot forside.

Vil i give et pip, hvis i har tænkt jer at komme med et bud så jeg ved om der kommer noget inden kl. 19 eller selv skal finde en anden løsning

Mega tak for hjælpen!

-MattB
Avatar billede moddi100 Seniormester
16. april 2012 - 17:43 #1
Hvis du har word 2007 eller 2010 findes der nogle relativt flotte forsider du kan indsætte ved at vælge det fra menuen:

Indsæt -> Forside

Dette burde kunne give dig en hurtig men relativt fin forside. Du kan jo supplere med et enkelt billede eller lign
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:20 #2
og du har haft ?3 mdr? til opgaven, og kommer med den 2 timer og 7½ minut før deadline?

...PLANLÆG...
Avatar billede mattbaker Nybegynder
16. april 2012 - 20:28 #3
meget konstruktivt... claes57 - smider du et svar, så du kan få lidt points?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:32 #4
bare luk selv...
Avatar billede mattbaker Nybegynder
16. april 2012 - 20:40 #5
Du troede måske du ville få points for en ukonstruktivt og flabet kommentar... Virkelig?!

klaphat...
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:53 #6
og du har det godt med dig selv...?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:55 #7
alt andet lige, så gav jeg en kommentar 1:20 efter deadline - så opgaven var jo løst (eller uden forside).
Avatar billede mattbaker Nybegynder
16. april 2012 - 21:01 #8
Endnu en grund til at holde din kommentar for dig selv...