Avatar billede Paranut Nybegynder
16. april 2012 - 10:09 Der er 5 kommentarer

Billigeste online fakturering?

Hej Eksperten. Sidder i den situation at jeg skal have sendt nogle faktura til nogle erhvervskunder. Bruger normalt Virk til det offentlige, men har I nogen erfaringer med steder jeg kan sende gratis/billige faktura til erhvervslivet? Indtil videre har jeg haft kigget på Sproom.net og Truelink.dk
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2012 - 12:04 #1
Har du kigget på Tradeshift
Avatar billede The_Buzz Novice
16. april 2012 - 12:47 #2
Du kan sende gratis faktura - email - med www.fakturaservice.dk

Derudover kan du også sende EAN, papir fakturaer.
Avatar billede Paranut Nybegynder
16. april 2012 - 13:23 #3
Hej! Tak for forslagene. Det endte dog med at blive Sproom og det virker bare! :)
Avatar billede 301073 Nybegynder
19. april 2012 - 10:55 #4
hvad med emoms.dk er der ikke noget med den kan dette? Eller economic. Kommer selvfølgelig helt an på hvilken volume vi taler om her.
Avatar billede Sproom Nybegynder
07. maj 2012 - 15:02 #5
Hej Paranut,

Tak fordi du valgte Sproom.

Hos Sproom kan du sende og modtage fakturaer gratis.

Vi sørger naturligvis for at du ikke skal tænke over hvilket format modtager har - du sende i dit format og vi aflevere i rette format.

Husk ligeledes at vi stiller gratis integrationsværktøj til rådighed. Det er markedest mest intelligente og tager kun få minutter at installere.

Hop gerne forbi vores hjemmeside og se nydheden omkring endnu mere intelligent afsendelse af faktura.