Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. august 2001 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TDC ADSL, og støj på telefon?

Jeg ved ikke hvor jeg skulle gøre af dette spørgsmål, men her  er det.

Jeg har fået TDC Bredbånd, Gør det selv.
jeg har to telefoner i hver sin stikdåse, men nu hvor jeg har sat TDC skillefilter i den ene af stikdåserne, så når jeg går på nettet er der støj på den telefon hvor skillefiltret ikke er..

Hvordan kan jeg løse det???

På forhånd tak,,,    HR_Peki
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
07. august 2001 - 18:19 #1
køb en ferrit kerne ved din radio/tv forhandler, eller prøv at jordforbinde din pc, evt. ved en radiator
Avatar billede lala-joker Nybegynder
07. august 2001 - 18:23 #2
kontakt tdc så ringer der en service medarbejder til dig en gang i næsete uge.
www.tdc.dk
Avatar billede husi Nybegynder
07. august 2001 - 19:01 #3
Det er noget med dine stikkontakter!

Du kan ringe til tdc 24 timer i døgnet på tlf. 80808030
Avatar billede rfogh Nybegynder
07. august 2001 - 20:20 #4
Vi oplevede det samme de første par dage efter at have fået det installeret af en tekniker...
Men på det seneste har der ikke været noget.
Så prøv og vent, og se om det ikke forsvinder om et par dage...
Avatar billede computerexperten Nybegynder
07. august 2001 - 21:24 #5
du skal have et filter på alle dinne telefoner i hustanden !!! hvis du har det og der stadig er støj på linjen er det fordi dine filtere er sat forkert op..........