Avatar billede Newks Nybegynder
16. april 2012 - 06:19 Der er 4 kommentarer

Imac

Jeg har denne imac 27" og har installeret windows 7 på den, er her nogen som er bekendt med en eventuel skærmdriver, så jeg kan ændre på hz'ene i de forskellige opløsninger?

På forhånd tak.
Avatar billede KHHP Juniormester
16. april 2012 - 08:00 #1
Du siger at du har installeret windows 7 på den, men har du også installeret softwaren fra den medfølgende bootcamp cd/dvd?
Der er alle programmer og drivere der skal til for at din iMac virker.
Avatar billede Newks Nybegynder
16. april 2012 - 08:59 #2
Ja det har jeg, men der er desværre ikke driver til min skærm. Alle andre drivere var der. Men der er ikke til skærmen.
Avatar billede KHHP Juniormester
16. april 2012 - 09:27 #3
Så må du lige tilbage i Mac OS X finde ud af det. Mener du kan kigge i Programmer -> Hjælpeværktøjer -> Systeminformation og så vælge grafik/skærme.
De nyere iMacs kører med AMD Radeon HD6xxx series grafikkort og så henter du bare driveren på support.amd.com
Avatar billede Newks Nybegynder
16. april 2012 - 09:33 #4
KHHP, jeg har har installeret driveren til selve grafikkortet, men for at jeg kan ændre på mine hz, så tænker jeg at, jeg skal installere selve monitor driveren? For de hz er låst til 60 hz.