Avatar billede kfec Seniormester
15. april 2012 - 22:34 Der er 1 løsning

SSD Disk 510 MBps på SATA II controller og win7 ?

Vil der ske noget ved at køre med en SSD Disk 510 MBps på SATA II controller og win7, der vil SATA II controlleren tiltider jo være faskehalsen, men vil syset crashe eller blive ustabilt..
Avatar billede LarsDRasmussen Nybegynder
15. april 2012 - 23:07 #1
Der vil ikke være noget problem i at bruge en SATA III SSD selvom du kun har SATA II, da alle SATA III diske er bagudkompatible med ældre versioner af SATA.

Mvh
Lars

ps. hvis du vil se lidt mere omkring SSD'er, kan du tage et kig på min grafik omkring SSD'er: http://ssddisk.dk/#infografik