Avatar billede jogs Nybegynder
15. april 2012 - 20:48 Der er 21 kommentarer

Google Chrome fryser

Hej alle, har lavet en tråd før, men prøver lige for sidste gang, der må være en derude der ved hvad jeg skal gøre :)

Bærbar, HP, Windows 7, Intel Core i5

Mit problem er at når jeg er på nettet med Google Chrome, så fryser mit internet vindue, og det er ligemeget hvilken side jeg er inde på. Har prøvet CCleaner, slettet cookies, geninstalleret Google Chrome osv.

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe, da det går mig på nerverne, og jeg vil helst undgå at gå tilbage til IE, da det er snork langsomt.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2012 - 20:58 #1
Gør det en forskel hvis du henter en portabel version? -> http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_portable
Avatar billede jogs Nybegynder
15. april 2012 - 21:17 #2
Hvad betyder at det er en portabel version?
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2012 - 21:31 #3
#2 At den ikke skal installeres på samme måde, når du starter .exe filen så vil du skulle henvise den til en destination (Vælg skrivebord) og så installer (Så at sige) så smider den de filer du skal bruge på skrivebordet i den påfælgende mappe som den angiver :) (Noget ala Google Chrome) Følgende er blot for og teste om dette os fejler. (Giver mig lidt overblik)
Avatar billede jogs Nybegynder
15. april 2012 - 21:50 #4
Den gør det umiddelbart ikke med Portable versionen, men det kan være det kommer. Jeg prøver at kører lidt med den.
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
15. april 2012 - 23:06 #5
Måske skulle du prøve med en anden BROWSER.
Avatar billede jogs Nybegynder
16. april 2012 - 08:18 #6
Vil helst undgå at skifte browser, men har overvejet at gå hen til firefox :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 10:38 #7
#6 Har du oplevet problemer med den portable version af google chrome? :)
Avatar billede jogs Nybegynder
16. april 2012 - 13:10 #8
Ikke endnu nej :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 16:54 #9
#8 I google Chrome (Den installerede) klik på den der nøgle oppe i højrehjørne og vælg: "Historik" Der vælger du "Ryd alle browserdata" du skal markere alle muligheder undtagen: "Ryd gemte adgangkoder"

Se om det gør en forskel :)
Avatar billede jogs Nybegynder
16. april 2012 - 20:41 #10
Har gjort det jævnligt op til flere gange, det hjælper desværre ikke. Det virker også nogle gange Google Chrome, det er som om at det kommer når jeg har været på i langtid, og bruger mange internet "faner" som jeg jævnligt gør.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 20:53 #11
#10 Okay, jeg har søgt en del på fejlen du har og hvis du gider og hente følgende: https://www.google.com/landing/chrome/beta/

Google Chrome Beta

Nogen siger det med og ryde cachen hjælper og andre siger at det hjælpler at opgradere til beta.. Ulempen kan være ustabilitet, men det kan jo være det løser problemet derefter kan du jo prøve og gå tilbage til Google Chrome stabil version og se om problemet opstår igen.. (Men giv lige betaen et forsøg i hvertfald nogle dage)
Avatar billede jogs Nybegynder
16. april 2012 - 21:43 #12
Jo tak, det vil jeg prøve. Takker for al hjælpen, håber problemet løser sig :)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 22:10 #13
#12 Blot en opfordring, det er ikke dig der skal smide svar, medmindre du lukker tråden (Ikke fået løst problemet) men ellers er det vedkommende der giver løsningen der skal smide svar ;)

Svar funktionen gør os så tråden får en gul prik fremfor grøn hvilket kan gøre at en del herinde ikke går ind på tråden for at hjælpe, da det betyder det er afsluttet :)

Hvis problemet bliver løst så beder du blot mit smide et svar og så kan du afkrydse og acceptere det, så vil dit eget svar blive "ugyldigt" :)

Men igen, skriv når du har testet det i lidt tid (Ikke for mange dage, men indtil du mener at problemet er løst, hvis det ikke løses bedes du os skrive herinde, så må vi tage den derfra :)
Avatar billede jogs Nybegynder
17. april 2012 - 08:19 #14
Bare i orden, forstod ikke lige hvordan det fungerer alt det herinde :D
Avatar billede jogs Nybegynder
19. april 2012 - 21:55 #15
Mit gamle Google Chrome er begyndt at virke, aner ikke hvorfor.. Men tak for hjælpen alligevel :D!
Avatar billede Blueeyez Mester
19. april 2012 - 22:08 #16
#15 Det var da godt at høre :)
Smide svar eller? :)
Avatar billede jogs Nybegynder
20. april 2012 - 09:11 #17
Ja, men ved ikke helt hvordan det fungerer :D
Avatar billede Blueeyez Mester
20. april 2012 - 12:12 #18
#17 Smider svar her, der er et afkrydsningsfelt, sæt kryds i og nedenfor kan du acceptere ;)
Avatar billede Monsi67 Nybegynder
16. august 2012 - 19:20 #19
Du skal deaktivere "skype click to call" så fryser den ikke mere.
Det kan ikke bruges sammen med chrome
Avatar billede Linda-s-holmback Nybegynder
09. oktober 2012 - 11:05 #20
Hej! Må jeg tage tråden op igen?
Jeg har en bærbar: Aspire, Intel Core i3, Windows 7, Google Chrome.
Jeg får mere og mere problem med at et internet vindue ved indlæsning - fryser, indlæses kun halvt eller slet ikke (hel hvid side). Jeg har, som foreslået, rydet browserdata, afinstalleret Skype, intet har hjulpet.
Har søgt efter løsning længe i forhold til - Windows 7, gmail, hotmail, alle har oplevet "hvide sider" Jeg har prøvet "deres" løsninger, intet har hjulpet. Her er begge problemmer beskrevet, og håber derfor at i kan hjælpe mig. På forhånd tak.
Avatar billede Monsi67 Nybegynder
15. oktober 2012 - 23:36 #21
Det jeg foreslog var ikke at afinstallere skype, men at gå ind i chrome indstillinger/udvidelser og fjerne eller deaktivere "skype, click to call"
Det er ikke sikkert at det løser problemet, men der er stor sandsynlighed for det.