Avatar billede Nickolaslo Nybegynder
13. april 2012 - 12:36 Der er 2 kommentarer

Mangler et Wordpress plugin, der kan vise events i faner...nogen der kan hjælpe..?

Hej og tak for dette ekspert-forum
Jeg er ved at designe en hjemmeside i Wordpress, udfra et layout lavet af et reklamebureau, hvor der skal vises en event-liste eller oversigt opdelt i faner på forsiden. Jeg har fundet et plugin, der hedder "Event Manager", der iøvrigt er på dansk, som indeholder de funktioner, der skal bruges men desværre ikke kan vise events/aktiviteter i fane-blade. Nogen der kan hjælpe eller kender til et andet plugin eventuelt der kan løse problemet...?
Jeg anvender Wordpress 3.3.1 dansk version.

På forhånd tak for jeres hjælp og vejledning!
Avatar billede zjat Nybegynder
19. april 2012 - 20:13 #1
Hej :)

Sjovt jeg sidder og laver noget lignende til mit eget hjemmeside projekt. Du er velkommen til at skrive til mig - jeg har helt sikkert nogle input.

Lige for at give dig det bedste input - skal det være muligt og betale for disse events eller er det bare en liste af events, som er helt gratis?
Avatar billede Nickolaslo Nybegynder
26. juni 2012 - 00:50 #2
Sorry, jeg ikke kommenterede noget før på dit forslag, men fandt faktisk hurtigt selv en løsning på problemet. Jeg anvendte plugin'et "WP UI Tabs", der er genialt til dette formål.
Det er en liste med events, der kræver køb af et abonnement før tilmelding kan ske... men listningen vises som "teaser"