Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
12. april 2012 - 16:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

3+3 = ?
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:13 #1
You have to know.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:15 #2
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:16 #3
Tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 16:25 #4
Det her er altså for dumt...
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
12. april 2012 - 16:45 #5
skal vi ikke bare kalde det dobbelt oprettelse af bruger og ulovlig point overførsel ??
http://www.eksperten.dk/profil/pvaa
Phillip Varsted

http://www.eksperten.dk/profil/phillipvarsted
Phillip Varsted
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 16:53 #6
Ja, ronols. Du har fuldkommen ret. 2 opretning af bruger i samme navn.
Forklaring lyder sådan, at jeg for noget tid siden oprettede phillipvarsted her på eksperten.dk, og da jeg skulle "arbejde" med noget firma, har jeg ikke tænkt mig at bruge phillipvarsted brugeren til det firma. Derfor har jeg oprettet en bruger med navnet pvaa, da firmaet går ind som en underkategori under pvaa.dk.

Jeg beklager meget al den besvær. Eksperten.dk må skrive personligt til mig, hvis dette går ud over deres grænser. Personer som jer, burde ikke komme og spille smarte på eksperten.dks vegne. Det er jo dem som burde afgøre dette.

Venlig hilsen,
pvaa
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
12. april 2012 - 17:09 #7
jeg er fløjtende ligeglad med din begrundelse for dobbelt oprettelse læs reglerne for brug af eksperten
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
læg mærke til 1.2
citat

Det er kun tilladt at have én brugerprofil på Eksperten.dk, med mindre andet er aftalt med Admin eller CoAdmins.
  1. Hvis man af den ene eller anden årsag ønsker at skifte brugernavn, skal dette ske ved først at lukke sin eksisterende bruger for derefter at oprette en ny bruger. Det er under ingen omstændigheder tilladt at overføre pointene fra den gamle bruger til den nye bruger. NB: Eksperten Pro-brugere kan under Konto -> Indstillinger skifte brugernavn og behøver derfor ikke at gøre som beskrevet ovenfor.

/citat

det ikke sikkert folk ville have opdaget det hvis du ikke havde opført dig så barnligt

>Personer som jer, burde ikke komme og spille smarte på eksperten.dks vegne
vi er en del der bruger E seriøst

PLONK

jeg er ude af denne tråd
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 17:14 #8
Skal denne diskution fortsættes, bedes en Admin eller CoAdmin skrive til mig privat. Dette er fuldkommen latterligt.

Jeg tager gerne de konsekvenser som eksperten.dks administratorer mener at jeg skal have. Ikke de konsekvenser I nonAdmins mener at jeg skal tage på mig.

Venlig hilsen,
pvaa
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 17:22 #9
Admins eller ej, vi har alle et ansvar for at brugerne følger de regler vi har accepteret da vi oprettede vores bruger.
Den regel du selv tolker ret frit, som angivet i #7 kan ikke diskuteres.
Men jeg HAR allerede anmeldt spørgsmålet, så må vi se.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 17:29 #10
Ja, lad os nu se.
Opstår flere problemer, tager jeg selv kontakt til Eksperten.dk.

Det kan godt være at I er "fløjtende ligeglade", som skrevet, men dette er lidt barnligt, både fra min, men sandelig også jeres. Jeg bliver ved med at skrive, at hvis der skal diskuteres mere om dette, bedes I kontakte enten en Admin eller en Co.
Jeg står gerne ved, at det jeg har gjort er forkert. Da jeg er temmelig ny her, har jeg ikke vidst at dette skulle være ulovligt herinde. Det beklager jeg meget for.

Hvis I kigger på min bruger, har jeg kun været aktiv i 4 timer, knap.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 17:35 #11
Skal denne diskution fortsættes, bedes en Admin eller CoAdmin skrive til mig privat. Dette er fuldkommen latterligt.

Hvorfor privat? Vi gør opmærksom på et regelbrud.

Citat pvaa:
"Jeg står gerne ved, at det jeg har gjort er forkert. Da jeg er temmelig ny her, har jeg ikke vidst at dette skulle være ulovligt herinde. Det beklager jeg meget for.
Hvis I kigger på min bruger, har jeg kun været aktiv i 4 timer, knap.
"

Problemet er blot at du i www.eksperten.dk/spm/961125 (#4) skriver dette:
"Den er ikke gal igen. Jeg har skiftet bruger fra phillipvarsted til pvaa.

Har selv haft kontakt med eksperten.dk
"

Og phillipvarsted blev oprettet 1. marts 2012, så glem alt om de 4 timer og rimelig ny bruger.
Avatar billede pvaa Nybegynder
12. april 2012 - 18:25 #12
Og så bliver du ved igen.. barnligt som sagt.

Ja, jeg står stadig ved at jeg er temmelig ny her! Denne bruger er kun brugt i de 4 timers tid. Kig selv på min profil.
Brugeren <b>phillipvarsted</b> er oprettet 1. marts som du har skrevet, men den er kun brugt til et spørgsmål angående Xcode - Certificate.

Profilen har højst været online officielt i ca. 1 dag. Da brugerne ikke er brugt særlig meget, kender jeg ikke til disse regler.

Hold venligst dine meninger for dig selv, da jeg har bedt dig om at kontakte en Admin hvis dette skulle fortsættes. Tak!
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. april 2012 - 17:00 #13
Brugeren har fået en sidste advarsel. Sker det igen er der IP-ban på.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares

Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management