Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 01:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gadget forsvundet

Jeg er på et tidspunkt kommet til at slette uret i Gadgets. Er der en måde at få det tilbage på?

Kan se filerne stadig ligger i Windows mappen. De er ikke slettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 07:22 #1
Højreklik skrivebord -> Gadgets -> Dobbeltklik på Ur.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2012 - 07:27 #2
Højreklik et frit sted på skærmen tryk på gadgets tryk på uret eller trlk det ud på skrivebordet.
http://gratisupload.dk/vis_billede/677661/
Avatar billede Sengekanten Nybegynder
12. april 2012 - 10:42 #3
Du kan også hente andre ure, hvis du vil have et der ser anderledes ud. Hvis du ikke kan få den du har, til at virker kan du også prøve en anden. Kan hente et par stykker her.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/personalize/gadgets
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 14:23 #4
I misforstår det. Den er ikke længere i den rude der komme frem når man højreklikker på skrivebordet og vælger gadgets.
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 14:27 #5
Siden med flere gadgets har jeg set. Den er ikke imellem. Skal være det samme ur!

De ure der på den side er heller ikke meget ved. Ingen af dem kan indstilles til dansk tekst. Det med 37 flag har ikke noget dansk. Det tætteste man komemr er dansk (nej tak).
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 14:28 #6
Det tætteste man kommer er svensk (nej tak).
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 14:33 #7
Som sagt kan jeg se filerne stadig ligger i Windows mappen. Så det må være muligt at få den synlig i ruden igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 14:44 #8
#4
Vi misforstår ikke noget. Derimod har du ikke beskrevet dit problem korrekt :)

Tilbage til dit problem:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Desktop-gadgets-frequently-asked-questions

Bemærk!

Hvis du fjernede gadgets, der fulgte med Windows, kan du gendanne dem til Galleri med skrivebordsgadgets:

Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel. Skriv Gendan Gadgets i søgefeltet, og klik derefter på Gendan skrivebordsgadgets installeret med Windows.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 14:46 #9
Så simpelt er det, og det tog 3 min. at finde løsningen :)
Og det virker, så svarer bare med det samme :)
Avatar billede groenaert Novice
12. april 2012 - 14:54 #10
Du kan evt. prøve at reinstallerer dine gadgets. Kontrolpanel > Programmer og funktioner > Slå Windows-funktioner til eller fra
Find Windows Gadgetplatform og fjern fluebenet. Klik OK og når den er færdig med at arbejde genstart. Bagefter installerer du Windows Gadgetplatform igen. Samme fremgangsmåde blot at du denne gang selvfølgelig sætter et flueben ved Windows Gadgetplatform.

Venlig hilsen

Grønært.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2012 - 14:58 #11
#10
Du har set der er svaret for længst ikk? ;)
Avatar billede tonic Mester
12. april 2012 - 15:19 #12
Hmm... jeg skriver: kommet til at slette uret i Gadgets. Men okay, det er måske ikke præcist nok.

Jeg har faktisk søgt en del med Google for at finde ud af hvad jeg kunne gøre. Men jeg fandt ikke den tekst du henviser til.

Men tak for det. :)
Avatar billede groenaert Novice
12. april 2012 - 15:27 #13
Nope, så havde jeg ikke skrevet noget...
Avatar billede filurepasser Nybegynder
05. oktober 2012 - 12:06 #14
I win 7 dukkeder der uopfordret en gadget i form af en kalender med et stort digitalt ur op på skrivebordet. Intet "håndtag", ingen pile, ingenting til at fjerne den igen. Forsøg på sletning ved hjælp af gadgetmenuen resulterede bare i sletning af ikonet i menuen. Herligt.

Hvad gør jeg så?