Avatar billede Binabo Nybegynder
11. april 2012 - 20:06 Der er 4 kommentarer

HJÆLP mine ikoner er væk!!

Hej

Jeg har et problem med at alle mine ikoner er væk fra skrivebordet, eller det er mere at det er ligesom om at min baggrund er lagt foran alle mine ikoner så jeg kan ikke ligge ting ud på skrivebordet, se ikoner eller markere noget på skrivebordet.

Jeg har windows vista, også havde jeg også set at det kunne være en virus eller noget, så jeg scannede min computer og der var en virus og den er væk men det er stadig det samme.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2012 - 20:13 #1
Er alm systemgendanelse prøvet ?

Altid et forsøg værd
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2012 - 20:14 #2
Avatar billede Sengekanten Nybegynder
11. april 2012 - 21:10 #3
Det kunne være nogen der laver "sjov" med dig, har du prøvet at lave en ny genvej på skrivebordet og se om den virker. Hvis den gør kan det være nogen der har taget et printscreen af dit skrivebord og lagt det som baggrund samt fjernet dige ikoner (har selv prøvet det)
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2012 - 07:19 #4
´man bruger kommentar når man skriver herinde

svar er KUN til lukning af spørgsmål

uopfordrede svar skal man ikke bruge

du skulle vel ikke bruge nero burning
er det til fældet skal du fjerne den i fejlsikret tilstand

det kunne også være en vira eller rootkit

på hirens ligger mailware bytes bytes der kan fjerne sådanne syndere
http://www.hiren.info/pages/bootcd

hent den her
udvid siden nederst i bunden

Filename: Hirens.BootCD.15.1.zip

http://www.hirensbootcd.org/download/

hern kan man normalt hente den

http://www.malwarebytes.org/

m.v.h