Avatar billede udgaardslone Nybegynder
09. april 2012 - 16:06 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Nogen der kender en butik der sælger brugte PC'er i København?

Kender nogen en butik i KBH (som man kan stole på) hvor man kan købe en brugt stationær PC? Jeg ved at Würtz har brugte bærbare, men vidst nok ikke stationære..
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2012 - 16:17 #1
Nu skriver du ikke noget om, hvad de skal kunne disse stationære maskiner, men kig forbi brugtecomputere på jagtvej.
http://www.pcservicecenter.dk/butikkerne/noerrebro.aspx
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 16:25 #2
En brugt stationær fra en butik? Mon det kan betale sig? Tænk på, at der skal lægges 25% moms på. Og garantien er vel ikke mere end 6 mdr. på brugt? Jeg vil foreslå, at du køber privat, f.eks hvis du får et tilbud her. Hvad vil du give for en brugt PC, og hvilke krav har du til den? Det er ikke for at anbefale computeren fra dette link, men se hvor billige de er som nye http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4206902220
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. april 2012 - 17:11 #3
Valbycom har lidt ret, men du får også megen computer her

http://www.refurb.dk/products/656-hp-brugt-dc7800-stationr-gamer-pc-kun-1999kr-billigst.aspx

..Ole
09. april 2012 - 18:30 #4
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2012 - 19:12 #5
#4
Pcservicecenter og brugtecomputere er samme ejer - se tillige link i #1 hvor der også linkes til brugtecomputere :-)
Avatar billede udgaardslone Nybegynder
09. april 2012 - 19:17 #6
Gode links. Tak!
Er der nogen der kan instruere mig i det her med at give points for svar? Kan man splitte dem? :)

Valbycom: du har helt ret i det med prisen, men det er af miljøhensyn at jeg køber brugt. Selvom levetiden sikkert er noget kortere..
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2012 - 19:21 #7
Du beder dem du vil give point om at lægge svar og acceptere alle svar
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2012 - 19:22 #8
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 19:46 #9
@udgaardslone Ja det er da et udmærket synspunkt, men som du selv skriver er levetiden mindre for brugt, så miljømæssig er der vist desværre ikke rigtigt noget at hente. Men ok, al respekt for det:)
Avatar billede udgaardslone Nybegynder
09. april 2012 - 19:59 #10
Ok, hvis Haverslev, 2Mida og Karise_larry vil have points, så læg et svar :)
09. april 2012 - 20:08 #11
Ping...
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2012 - 20:16 #12
!!
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. april 2012 - 21:05 #13
Fordel bare... jeg kom ikke rigtig med noget