Avatar billede Mikemandk Nybegynder
09. april 2012 - 14:06 Der er 1 kommentar

Problemer med opsætning af viaplay via trådløs forbindelse

Jeg sidder i mine forældres sommerhus og skulle til at installere deres viaplay, så det virker på de 3 bokse i har i huset.
Jeg har installeret den medfølgende "boks" i hoved boksen og derefter tilsluttet den til netværket.
Den er tilsluttet mellem den Zyxell (telenor/CC) router som de får signalet ind via telefonstikket og en D-link DIR-635 som står for det trådløse netværk i huset.
Så har jeg sat de 2 medfølgende usb nøgler i de 2 ekstra bokse fra viasat og på den ene kan jeg slet ikke se at jeg har sat den i og i den anden kan den ikke fange nette, selvom jeg kan sidde og skrive denne besked lige ved siden af.
jeg kører wps2 på d-linken.
nogen der kan hjælpe

sætter 200 point på højkant
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
10. april 2012 - 22:14 #1
fejlen på den box som slet ikke kunne se usb nøglen er rettet, der skulle bare en opdatering til.
Men sidder med tanken om det er fordi at min dir-635 laver om på den ip adresse som viasat boxen udsender og om det har betydning at mit netværk er krypteret