Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2012 - 23:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Betyder USB label noget?

På mit USB pind ligger Ubuntu. Booter nogle gange på pinden for at slette nogle filer og mapper, som driller i Windows. Spørgsmålet er om det ikon og den label hvor der står "Install Ubuntu" betyder noget. Kan jeg lave det om og samtidig bruge den? For jeg har nemlig også noget backup til at ligge. Meget smart at man ikke behøver formatere for at bruge den!
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 01:55 #1
Nej den må jo så bare svare til CDén hvor man kan vælge mellem at installere eller køre den som en Live-CD. Når du booter op på den USB, kan du jo gå lige ind i windows derfra.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 01:59 #2
For lige at præcisere, du kan ikke begynde at slette noget fra Ubuntu for at få mere plads.
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2012 - 09:19 #3
Altså hvis jeg ikke har været præcis nok, så er mit spørgsmål: Må jeg lave labelen om fra Install Ubuntu til f.eks. Mit USB stik? Vil jeg stadig kunne bruge det som Live-CD?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 13:14 #4
Nå sådan:) Jeg kan ikke se at det skulle gøre en forskel. Det er jo den samme exe-fil, som bliver aktiveret. Hvis det havde været en CD kunne man jo skrive på labelen hvad man viklle.
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2012 - 13:15 #5
Ok tak.
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2012 - 13:15 #6
Smid Svar!
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 13:16 #7
viklle = ville. Så den lige i det jeg trykkede opret.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 14:24 #8
Det skal jeg ikke have point for, ellers tak:)
Avatar billede pstidsen Novice
09. april 2012 - 14:26 #9
Du skal i hvert fald have tak! :-)

Lukket.