Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 15:41 Der er 32 kommentarer

Nokia 3310

hejsa er der nogen som ved hvor jeg kan finde software til at låse min nokia 3310 op med??? Jeg har et datakabel men jeg ved bare ikke helt hvad for noget software jeg skal bruge!!!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
07. august 2001 - 15:43 #1
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. august 2001 - 15:43 #2
Denne side er godt nok på tjekkisk, men den har nogle gode links for dig: http://mudboy.web3.cz/nokia/nokia_soft.htm

nil.dk
Avatar billede -onslow- Nybegynder
07. august 2001 - 15:44 #3
Det er stedet at gøre det...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. august 2001 - 15:45 #4
Avatar billede -onslow- Nybegynder
07. august 2001 - 15:46 #5
Superx håber det virker!!!
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 15:46 #6
-onslow- : siden er fin nok men jeg kan ikke downloade software til 3310. Den siger at filen ikke findes, så det kan jeg ikke rigtigt bruge til noget
Avatar billede hojben Novice
07. august 2001 - 15:49 #7
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 15:49 #8
nanoq : Hmmm jeg kan heller ikke hente den software, ved ikke om det er min computer da det jo nu er anden gang jeg ikke kan hente det ned!!!
Avatar billede hojben Novice
07. august 2001 - 15:50 #9
hmmm man skal åbenbart være inde på siden og hente derfra...
Avatar billede -onslow- Nybegynder
07. august 2001 - 15:50 #10
LOrte side..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 15:53 #11
hmmmm....du har oprettet dette spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/94537
hvor jeg har givet dig et svar på hvor du kan hente det!!!!

Men du har afvist mit svar, og oprettet et nyt????
Avatar billede hojben Novice
07. august 2001 - 15:54 #12
Nej hvor plat.....
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 15:56 #13
Eric-pedersen : jeg havde en temmlig god grund til at afvise dit svar. Jeg kunne ikke bruge nogle af de sider du skrev, intet af det virkede hvis du finder en der virker lover jeg at du nok skal få pointene i begge spørgsmål!!!
Avatar billede klatten Nybegynder
07. august 2001 - 16:05 #14
En af mine bekendte havde held med følgende site -

http://www.bimaco.com/hosting/anl/bimaco/download/
Nok3310.htm

Avatar billede klatten Nybegynder
07. august 2001 - 16:06 #15
Hov!

Nok3310.htm er en del af linket. Du må lige lave en copy/paste
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 16:09 #16
Avatar billede lala-joker Nybegynder
07. august 2001 - 16:11 #17
se www.nokiaworld.com
www.nokiawarex.cin
der kan du downloade det !
hvis du vil have det jeg har kan du bare skrive og lige give mig point =)
je ghar unlocket min tlf og blåt lys i osv.
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 16:11 #18
klatten : Jeg tror nok at softwarene virker nu har jeg hentet et par stykker men når jeg vil pakke dem ud spørger de om et password!!

Ved du hvad det password er??
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 16:14 #19
lala-joker : Godt klaret du har lige givet mig 2 adresser som begge ikke virker
Avatar billede the_email Nybegynder
07. august 2001 - 16:15 #20
Du skal da lave dit eget svar på det gamle spørgsmål og så acceptere det for det er meget med 550 point for en unlock til en mobil.

TheEmail.
Avatar billede superx Nybegynder
07. august 2001 - 16:16 #21
TheEmail : jeg er ligeglad med at bruge så mange point jeg skal bare have låst den tlf. op
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 16:21 #22
http://www.logotown.de/unlock.htm
hier sint es mehr ich denke (her er det mere tror jeg)

Er ikke kanon til det tyske
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 16:23 #23
Avatar billede the_email Nybegynder
07. august 2001 - 16:35 #24
Nok lidt  overdrevet men for at undgå inflasion.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 16:37 #25
Damm...det kører.....her er mere endnu, kig under nokia software......

http://www.geocities.com/koosje2001/
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 16:39 #26
The email......
Læs her:
http://www.eksperten.dk/spm/67252
admin skriver:
Vi har for kort tid siden drøftet problemet, og jeg mener at det må være op til folk selv, om de vil brænde mange point af på et spørgsmål. Jeg synes ikke det er i Ekspertens ånd, men de pågældende brugere løber også hurtigt tør for point.

jeg vil dog ikke modtage point fra begge spørgsmål, hvilket jeg også har svaret ham i det andet
Avatar billede klatten Nybegynder
07. august 2001 - 22:09 #27
superx> min kammerat nævnte ikke noget om et password. Jeg spørger ham lige i morgen og vender tilbage

Mvh
Klatte
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 22:37 #28
hvordan går det.....hvis det lykkedes for dig, så smid lige en besked om hvilket link du brugte.....så kan det bruges til at hjælpe andre
Avatar billede klatten Nybegynder
08. august 2001 - 08:41 #29
superx> Nå, talte med min kammerat og han fortalte, at du skal registreres for at modtage password til zip-filerne. Det kan du jo så vælge at gøre, men det er desværre ikke gratis.
Jeg har så søgt lidt på nettet og fundet http://diegosabbatini.supereva.it/warez/programmi.htm Søg på siden efter 3310 for at finde relevant software. Jeg kender intet til ejerne af siden og har heller ikke downloaded noget derfra. Det må du så gøre under eget ansvar!
Held og lykke !!! Over and out !!
Avatar billede klatten Nybegynder
17. august 2001 - 14:23 #30
superx ?????

Que pasa?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 22:16 #31
hvaaaa....har du fået den slettet
Avatar billede klatten Nybegynder
12. februar 2002 - 09:07 #32
superx>

Kan se på din profil, at du stadig er aktiv....så se dog at få lukket nogle af dine spm.