Avatar billede Mikkeljakobsen Nybegynder
08. april 2012 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke bevare formatering ved kopiering

Når jeg indsætter fx en tabel fra excel ind i et word-dokument kan jeg ikke få den til at bevare formateringen. Kun teksten bevares. Generelt gælder det for alt der copy-paste's, at kun teksten bliver bevaret.

Jeg har været inde i Indstillinger og valgt "Bevar kildeformatering". Jeg får ingen mulighed for at vælge hvordan jeg vil indsætte når jeg sætter ind - kun "Bevar kun tekst".

Så tror at det er selve kopieringen den er gal med. At det kun er selve teksten der opbevares i udklipsholder.

Hvordan kan jeg ændre det, så formatering bibeholdes når jeg kopierer?

Mvh Mikkel
Avatar billede Mikkeljakobsen Nybegynder
08. april 2012 - 20:18 #1
Løste det selv. Udklipsholder skulle bare tømmes.
Avatar billede vlinderup Nybegynder
20. april 2012 - 10:38 #2
Jeg har pludselig for et par måneder siden oplevet, at lige meget hvad jeg kopierer (fra hjemmesider, Excel, Word, Outlook m.v.), så bliver formatet som destinationen - selv om jeg har flueben i bevar kildeformatering.
Jeg mener ikke, at jeg har rettet noget, og min udklipsholder er tom.