Avatar billede blister09 Nybegynder
08. april 2012 - 12:29 Der er 5 kommentarer

Battlefield 3 problem ..

Hej Eksperter,

Jeg har købt en gamer computer til min lillebror, og han er helt vild da han endelig har noget der kan spille BF3, MW2 osv.

Han spiller Modern Warfare 2 på højeste grafik uden nogen problemer overhovedet.

Igår købte han Battlefield.. Og nu efter 2 min. inde i spillet går den i sort og så går den ud af det..

Den skriver ingenting når den går ud af det...

Vi har hentet den nyeste driver til hans grafikkort... DirectX også... og driver til lydkort også..

Nogle der ved hvad det kan være?

Det er denne her computer..

http://topdata.dk/product.asp?product=7586
Avatar billede blister09 Nybegynder
08. april 2012 - 12:30 #1
Det skal tilføjes, at efter han installerede BF3, går den også ud af de andre spil ...
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2012 - 13:45 #2
Synes I skal skynde jer at lave en systemgendannelse så de andre spil virker i hvert fald! Så kan i prøve at få ordnet det andet.. Dog har jeg desværre ikke nogle løsning..
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
08. april 2012 - 15:48 #3
Det er derfor man skal købe kvalitets PCer og ikke hos Topdata.

Men start med at hente HWmonitor:

http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Mål temperaturen både ved idle og ved load. Bagefter når du har temperaturen, så copy/paste den direkte her ind, så kigger vi på om den ligger for højt.
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2012 - 17:29 #4
Find BF3 i dropdown, og klik på Can you run it
Lad den installere det lille activex og du kan efterfølgene se, hvad du evt. skal opgradere for at kunne køre BF3 ordenligt
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2012 - 17:30 #5