Avatar billede soeren-grau-hansen Nybegynder
07. april 2012 - 21:28 Der er 5 kommentarer

grafikere ?

jeg har nogle png filer (har dem også som jpeg og gif etc) men jeg skal have lavet nogle banner i stof som jeg skal hænge op, men de fleste kræver nogle andre filtyper, noget med vektorer osv, men kender i nogle firmaer som kan lave bannere af de filer som jeg nævnte ?
på forhånd tak
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. april 2012 - 22:46 #1
Det kommer lidt an på hvordan de filer ser ud, men det er nok noget de fleste grafiske firmaer kan klare. Hvis det skal laves om til vektorgrafik, skal det tegnes op.

Jeg arbejder som freelance grafiker og hvis du vil have min hjælp, så skal vi nok finde en løsning.
Avatar billede soeren-grau-hansen Nybegynder
07. april 2012 - 23:18 #2
planerne var ikke at filerne skulle laves om til vektor grafik, bare at finde et firma der kan lave et banner til mig af de filer jeg har :O)
Avatar billede soeren-grau-hansen Nybegynder
07. april 2012 - 23:19 #3
men ellers tak for forslaget

mvh

søren grau hansen
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. april 2012 - 23:28 #4
Nå ok, min fejl, jeg misforstod dig. Det ved jeg ikke om kan lade sig gøre. Hvad for en slags stof skal det trykkes på?  Hvor stort er dit billede og hvor stort skal banneret være?
Avatar billede dwtbc Nybegynder
11. april 2012 - 13:29 #5
En søgning af 'Banner tryk' på google skulle gerne give dig nogle resultater på trykkerier der kan trykke et stof-banner.

Mht. de filer du har afhænger det jo af kvaliteten/opløsning på dem, for hvis opløsningen er iorden, tror jeg sagtens de kan bruge filerne... Tror dog ikke gif'en er acceptable.

Hvis det ikke er billeder, men blot grafik vil jeg da råde dig til at få dem vektoriseret.

mvh Daniel