Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. april 2012 - 22:43 Der er 3 kommentarer

Computer fryser ved opstart

Hej eksperter!
Jeg slukkede min computer i går aftes på normal vis, men her til morgen da jeg ville tænde den igen nåede den ikke længere ind til "starter windows" hvor den fryser. jeg har efterfølgende prøvet at tænde den i fejlsikret tilstand og genoprettet systemet til et tidligere tidspunkt, men ingen af delene hjalp.
Jeg har søgt lidt rundt på nettet for at finde fejlen men er ikke kommet nærmere på en løsning.
Kan det være hardwaren den er gal med?
Håber nogen kan hjælpe mig!
Kan den reddes eller skal der en ny computer til?
06. april 2012 - 23:25 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. april 2012 - 23:47 #2
Undskylder for begge fejl.
Har lavet en ny: http://www.eksperten.dk/spm/960778
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2012 - 00:00 #3
Luk lige her så...