Avatar billede razl2508 Nybegynder
04. april 2012 - 22:32 Der er 7 kommentarer

Min router er holdt op med at virke optimalt

Hej :D
nu har jeg i et par måneder overlevet med 2 mbit, selvom jeg burde have 12.

jeg testede så mit net idag med kabel direkte fra mit modem der var den 13 mbit. Men så når jeg sætter min router til igen falder det til 1-2 mbit er det normalt??

jeg har en netgear wnr2000 v3
min pc's netkort er PCI-G31

håber  i kan jælpe :D
Avatar billede kurt54 Ekspert
04. april 2012 - 22:43 #1
det er vel noget ringere end normalt, men kan skyldes du slås med andre om båndbredden - naboer eller DECT telefoner - muligvis kan du forbedre det ved at flytte udstyret en smule.
Avatar billede razl2508 Nybegynder
04. april 2012 - 22:59 #2
Jeg har kun 2 andre netværksforbindelser som jeg kan se kan det gøre det?
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2012 - 23:09 #3
gå ind på din router  via Internet Explorer

du skal skive router  MAC-adresse
Avatar billede Locodk Nybegynder
04. april 2012 - 23:34 #4
Når du får den langsomme hastighed via routeren, er du så forbundet til denne via kabel eller wifi?

Hvis du får langsom hastighed når du er kablet til routeren ville jeg forsøge med at hardware resette den og checke at den har den seneste firmware.

Hvis det kun er via trådløst at det går langsomt kan du prøve at skifte den frekvens/kanal som det trådløse sendes via (i router interfacet).
Avatar billede Blueeyez Mester
05. april 2012 - 00:05 #5
#2 Den nemme løsning er at nulstille routeren.

Den svære er at tjekke om andre bruger dit trådløse signal.
Ændre koder (admin panel + wifi signal)
Sætte mac adresse sikkerhed op (Tillad kun mac adresen på den pc du bruger, andre skal blokeres)

Hvis løsning 2 løser problemet så låner en anden af dit net, hvis det ikke gør en forskel, så prøv og nulstil routeren..
Avatar billede razl2508 Nybegynder
05. april 2012 - 11:28 #6
OKay tak for forslagne allesammen :D
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2012 - 00:56 #7
eller

Gå ned i Start og indtast cmd Vælg cmd-ikonet

Tast ipconfig/all i søgefeltet og tryk Enter