Avatar billede linekor Nybegynder
03. april 2012 - 18:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reparation af Samsung Galaxy S-glas

Hej.

Jeg har en Samsung Galaxy S, hvor det yderste glas på skærmen er i stykker. Touch og skærm virker fint, så jeg har bare købt glasset på eBay:

http://www.ebay.co.uk/itm/380381966889?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_1356wt_1037

Er der nogen, eller kender nogen, der kan skifte det? :)

Jeg bor i Holstebro, men kommer igennem Viborg hver dag. Min kæreste bor i Aalborg, så så længe det bare er i den øverste del af jylland, så passer det fint. Har haft problemer med at finde reparatører i området, og slet ikke nogen der vil bruge mine reservedele.

På forhånd tak!
Avatar billede nfunlock Nybegynder
03. april 2012 - 19:11 #1
det blive rigtigt sværet at finde en der overhovet vil gøre et forsøg på kun at skifte glasset på din galaxy s med det du har købet ----- laver selv mobiler og kenden galaxy s modelle rigtig godt og man skal bruge et cpl skærmsæt beståenge af glas+touch+display til denne model da det hele er limet sammen

hvis en reperatør begynder på din mobil med det du har købt vil denne helt sikkert midste penge på at lave din mobil da displayet med sikkerhed går i stykker og er det reperatør der ødelægger displayet ved forsøg på afmontering fra dit gamle glas ville han selv skulle erstatte et nyt :-)

tjek her og se hvad de skriver omkring nyt glas på din model http://www.irepair.dk/reparation/samsung/galaxy-s-i9000

der kan gådt finde en reperatør der kan lave det billeger end den henvist vil tro den kan laves for ca 800 kr men du slipper nok ikke for evt at senden den til reperatøren

kender desværre ikke en i det jyske der laver samsung da der ikke er mange der rodere med det mærke

Mvh
Henrik
Avatar billede linekor Nybegynder
03. april 2012 - 19:39 #2
Tak for svaret. Men det er ikke muligt at varme skærmen op og derved få det fra hinanden? Har læst om flere, der har formået dette.
Avatar billede nfunlock Nybegynder
03. april 2012 - 19:53 #3
jo det er da muligt men meget sværet og bestemt ikke noget der er nemt og derfor vil meget rode med det og bruger kun de færdige sæt til rep '''''''''  men du kan jo prøve selv om du kan varme det op og få det fra hinanden uden at ødelægge lcd

nu har jeg lavet mobiler i 11 år og jeg vil ikke selv gøre det da der er 90% chance for at lcd ryger når man prøver at skilde det ad og sker det er der jo kun mig selv til at betale for at nyt lcd hvis jeg har påtaget mig opgavenen.

der er jo ikke ret mange der gider gøre forsøgt hvis det ender med at man selv skal have penge op af lommen for at reperare en kundes mobil

derfor køber jeg også kun samlet sæt hjem så jeg ved jeg også har noget ud af at lave tingen og så er der sikkerhed for at alt virker og er samlet korekt bagefter

beklager meget men du har købt katten i sækken ved kun at bestiller glas uden touch og lcd

bare det at touchen ikke sidder på det glas du har købt hjem gør at det hele bliver endnu svære for dig at finde en der vil lave det for dig

forsøger men at tage glssset af så ødelægger man måske touchen og så skal den af lcd som måske også går i stykker

min ærlige mening er at du skal købe et komplet skærm sæt hejm og så kan du også finde en der vil lave et for dig også selv det er med egne dele
Avatar billede linekor Nybegynder
03. april 2012 - 23:53 #4
Tak :)
Avatar billede kjolsen Nybegynder
09. september 2013 - 13:06 #5
Hvis du stadig har problemet kender jeg en der kan.

Jeg kommer lige syd for Viborg.
Avatar billede birte1711 Nybegynder
19. oktober 2013 - 18:40 #6
Den forbindelse kunne jeg meget godt tænke mig at få. Jeg har lige fået en revne i mit glas på min samsung galaxy s3. Jeg bor nord for Viborg. Jeg håbede på selv at kunne skifte det, men efter at have læst ovenstående indlæg er jeg ikke så begejstret mere. Jeg har ellers ser nogle videoer på YouTube, hvor man kun skiftede glasset.
Avatar billede tim jay Juniormester
02. december 2016 - 08:09 #7
Broken min Samsung telefonens skærm, jeg var på den tilsvarende skærm for online køb, udskifte deres eget bedste.  http://ydtparts.com/samsung