Avatar billede sitecoredk Nybegynder
03. april 2012 - 16:26 Der er 1 løsning

webhotel som understøtter sql express

Hej
Jeg er kørt træt i at surftown ikke understøtter sql express, og søger derfor en web hotel udbyder som understøtter sql express.

Det med at "bare" at scripte det over til en sql server db, er ikke lige til, hvis ens løsning bruger Entity Framework og har sql funktioner liggende i mdf filen, så er det slet ikke så nemt.

Er der nogle som kender til udbydere der kan opfylde kravet om sql express. Udlandske udbydere er også velkommen, blot de er stabile, professionelle og har været på markedet i noget tid.
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
18. juni 2012 - 09:33 #1
Det er mit indtryk at webhoteller netop ikke understøtter denne løsning idet sqlexpress anses som usikker og ustabilt.