Avatar billede dm0108 Nybegynder
02. april 2012 - 17:44 Der er 7 kommentarer

QR på business cards

Jeg skal bruge en løsning som udfra rækker eller kolonner i en liste i et excel ark kan lave businesscards med QR coder på ud over navn osv..
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2012 - 00:06 #1
vil du lave din egen QR kode ?
Avatar billede dm0108 Nybegynder
03. april 2012 - 10:35 #2
Jeg vil gerne have en QR kode lavet udfra hver person i Excel arket, hvor der står forskellige kontakt info.
Hvordan QR'en er lavet er jeg i princippet ligeglad med, bare diverse smartphones kan læse den og gemme oplysningerne i kontaktfolderen.
Når QR'en er lavet vil jeg meget gerne kunne lave et business agtigt kort til hverperson med både QR og navn osv.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2012 - 12:25 #3
vil du lave en QR kode lavet udfra hver person i Excel arket
?????

vis du vil lave en  så se her http://zxing.appspot.com/generator/

MEN du siger du vil  lave en QR kode lavet udfra hver person i Excel arket
??

du kan godt lave en qr med Excel  du gå ind på Microsoft Office Excel lav dit arket/Dokument og gem det på din computer gå ind på det link som det står i kommentar #3

MEN du ka ikke upload din fil der for skal du gå ind på http://gratisupload.dk/

når du kommer ind på gratisupload så >klik under >Synlighed >klik påvis i fillisten  >Udvælg filer>gennemse find filen og upload >copiere linket (som der kommer)  lik det over i zxing.appspot/generator/

sørg for at den står til at være ISO-8859-1

Håber det kan hjælpe dig
Avatar billede dm0108 Nybegynder
03. april 2012 - 12:32 #4
jeg prøver lige og vender tilbage..
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2012 - 23:53 #5
hvordan går det ??? :-)
Avatar billede dm0108 Nybegynder
18. april 2012 - 13:55 #6
Jeg synes ikke lige jeg kan se hvor henne i Zxing.appsport/generator/
Jeg skal sætte linket ind
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2012 - 00:37 #7
hej når du har  sat filen ind i http://gratisupload.dk/  ska du kli på upload de vialgte filer :-)  så skal du over i zxing appspot http://zxing.appspot.com/generator/  når du kommer ind på gratisupload så >klik under >Synlighed >klik påvis i fillisten  >Udvælg filer>gennemse find filen og upload >copiere linket (som der kommer)  lik det over i zxing.appspot/generator/

sørg for at den står til at være ISO-8859-1

Håber det kan hjælpe dig