Avatar billede lytzen Nybegynder
02. april 2012 - 14:27 Der er 1 kommentar

Tekst i system tray

Jeg vil gene have mulighed for at skrive en tekst i windows system tray. Som jeg har læst mig frem til, så skal teksten konverteres til et billede for at det er muligt, da der kun understøttes ikoner.

Kan en give et eksempel på hvordan man konverterer en tekst i en variabel til et billede og lægger den i system tray'en?
Avatar billede anri Novice
09. april 2012 - 14:42 #1
Beklager den dovne udgave med et link, men jeg sidder på en telefon.
http://blogs.msdn.com/b/abhinaba/archive/2005/09/12/animation-and-text-in-system-tray-using-c.aspx