Avatar billede tonib95 Nybegynder
02. april 2012 - 14:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Zitech Tempo 14.1" Driver Hjælp

En kammerats Zitech Tempo 14.1 hardrive er blevet formatet. Jeg har ingen model nr. Detaljer nedenunder til ID hjælp + et foto.

Reparations partion D er væk. Og han fik den brugt uden CD.

Jeg har fundet drivers til den, men mangler drivers til de FN funktioner på tastaturen, og til den "ukendt enhed" som har id ACPI TPSACP01\2 DABA3FF 0.

Som er måske firma power, skærm og/eller tastatur  software/drivers.

Er der nogen som kan hjælp?

1 Model nr.

2 Med software/drivers eller hvor de kan hentes.

3 Hvad er funktion på de symboler på F2 tasten i blå. Se foto.

Tastatur https://skydrive.live.com/?cid=4E573F8C35973900&id=4E573F8C35973900%21191

F2 Tast  https://skydrive.live.com/?cid=4E573F8C35973900&id=4E573F8C35973900%21190

PC:
      PC type                                          ACPI Multiprocessor PC  (Mobile)

    Motherboard:
      CPU Type                                          Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T5250, 1500 MHz (9 x 167)
      Motherboard Navn                                  Sole Corporation SANTA ROSA CRB
      Motherboard Chipset                              Intel Crestline-GML GL960
      System Hukommelse                                2038 MB  (DDR2-667 DDR2 SDRAM)
      DIMM1: Samsung M4 70T2953EZ3-CE6                  1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM  (5-5-5-15 @ 333 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
      DIMM3: Samsung M4 70T2953EZ3-CE6                  1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM  (5-5-5-15 @ 333 MHz)  (4-4-4-12 @ 266 MHz)  (3-3-3-9 @ 200 MHz)
      BIOS Type                                        Phoenix (12/18/07)

    Grafikkort:
      Grafikkort                                        Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family  (128 MB)
      3D Acclerator                                    Intel GMA X3100
      Skærm                                            Chi Mei N141C1-L02  [14.1" LCD]

    Multimedie:
      Lydkort                                          Realtek ALC883 @ Intel 82801HBM ICH8M - High Definition Audio Controller

    Lager:
      IDE Kontroller                                    Intel(R) ICH8M 3 port Serial ATA Storage Controller - 2828
      IDE Kontroller                                    Ricoh Memory Stick Controller
      IDE Kontroller                                    Ricoh SD/MMC Host Controller
      Disk Drev                                        Hitachi HTS541612J9SA00  (120 GB, 5400 RPM, SATA)
      Disk Drev                                        USB FLASH DISK V2.0 USB Device  (497 MB, USB)
      Optisk Drev                                      TSSTcorp CDDVDW TS-L632H  (DVD+R9:4x, DVD-R9:4x, DVD+RW:8x/8x, DVD-RW:8x/6x, DVD-RAM:5x, DVD-ROM:8x, CD:24x/24x/24x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
      SMART Harddisk Status                            OK

    Partitioner:
      C: (NTFS)                                        101.9 GB (96.4 GB fri)
      E: (NTFS)                                        10134 MB (8168 MB fri)
      Total Størrelse                                  111.8 GB (104.3 GB fri)

    Inddata:
      Keyboard                                          Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard
      Mus                                              HID-kompatibel mus
      Mus                                              PS/2-kompatibel mus

    Netværk:

      Netværks Adapter                                  Realtek PCIe FE Family Controller

    Ydre Enheder:
      FireWire Kontroller                              Ricoh RL5C832 IEEE1394 Controller (PHY: Ricoh RL5C832)
      USB1 Kontroller                                  Intel 82801HBM ICH8M - USB Universal Host Controller
      USB2 Kontroller                                  Intel 82801HBM ICH8M - USB2 Enhanced Host Controller
      USB Enhed                                        USB-brugerstyret inputenhed (HID)
      USB Enhed                                        USB-lagerenhed
      Batteri                                          Microsoft AC-adapter
      Batteri                                          Microsoft ACPI-kompatibelt Control Method-batteri

    DMI:
      DMI BIOS Producent                                Phoenix Technologies LTD
      DMI BIOS Version                                  SROSA001.86C.0046.D.0712181049
      DMI System Producent                              Sole Corporation
      DMI System Produkt
      DMI System Version                                Not Applicable
      DMI System Serienummer                            Not Applicable
      DMI System UUID                                  3C3C2D54-4F505354-41522D3E-3E600112
      DMI Motherboard Producent                        Sole Corporation
      DMI Motherboard Produkt                          SANTA ROSA CRB
      DMI Motherboard Version                          Not Applicable
      DMI Motherboard Serienummer                      Not Applicable
      DMI Chassis Producent                            Sole Corporation
      DMI Chassis Version                              N/A
      DMI Chassis Serienummer                          None
      DMI Chassis Aktiv Etiket                          No Asset Tag
      DMI Chassis Type
Avatar billede tonib95 Nybegynder
02. april 2012 - 14:23 #1
OOPS Jeg glemt til at sæt points til 60.
Avatar billede tonib95 Nybegynder
16. juli 2012 - 20:09 #3
lukkede