Avatar billede mikaelch Novice
02. april 2012 - 01:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

prestashop laver 3 ens sider og mangler overskuelighed i shoppen hvordan kan det problem løses

jeg ønsker flere forbedringer af min prestashop

min stripper webshop kan ses her http://www.shop.stripdanmark.dk/

mine forslag

det skal være mere enkelt at opret vare  det skal være  lettere at dele op i katerogier, lige nu synes jeg det ikke er letteste at oprette vare især det med overskueligheden driller mig meget lige nu

kvinde kostumer

racer pige er

politi pige

cow girl

bunny girl

cowboy piger

med mere
herre kostumer

officer

politi

med mere

sex shop vare

dildoer

penis ringe
stripper pole stænger og tilbehør

chrom stang

handsker

shorts

grib crem

med mere

når der er ingen menu kan være så lang ved bare ned ad på siden der bliver jo 1000 vis vare til sidste i spredte emmer gode ideer hvordan det laves

wupti menu der gør flere 100 vare grupper vises på engang ville løse problemet vil jeg gå ud fra

kan være der skal ydes suport en del eller tilrettes så produkt oprettelse er lettere end min nuværende prestashop

jeg ved ikke om det kan lade sig gøre i nuværende tema alt samme

lige nu vises produkter 3 gange når jeg opretter vare og derved skaber siden meget duplikat , er der nogle der kan finde ud ad en løsning på disse problemer , man skal kun engang vises hvert produkt på siden

jeg kan desuden ikke finde ud ad fjerne det computer billedet fra forsiden det kom med i dette her tema som jeg købte igennem prestashop
Avatar billede noob2003 Nybegynder
02. april 2012 - 12:05 #1
hvad med at lave med følgende (hvis det system kan håndtere det)

Hovede Kategorier
og Under Kategorier til Hovede Kategorier

på denne måde får du delt produkterne lidt ud så kunderne ikke skal kikke 1000 produkter igennem i en Kategorier

alá

stripper ---|
            |- Mandlig
            |- Kvindlige

osv.
Avatar billede mikaelch Novice
02. april 2012 - 12:26 #2
det kan systemet ikke lige nu , er det noget du lave på min side ?
Avatar billede mikaelch Novice
02. april 2012 - 23:45 #4
kan du sætte det modul i min webshop , jeg er ikke prestashop ekspert
Avatar billede noob2003 Nybegynder
03. april 2012 - 00:09 #5
Jeg kender ikke dit shop system, og jeg knokler selv pt. med et andet shop system.

Så jeg har ikke tiden til ekstra opgaver og at sætte mig ind i et nyt system.
Avatar billede mikaelch Novice
03. april 2012 - 00:30 #6
i hvert fald lidt i dag efter kigget , vis shop let opret vare med mere skal man installere ekstra modul men det koster kroner , men det laver vis også bedre men sikke mange modul der er vælge imellem hvad der er bedste ved jeg ikke så alt virker ideelt
Avatar billede mikaelch Novice
05. april 2012 - 10:31 #7
jeg søger stadigvæk efter en webmaster til min side
Avatar billede mikaelch Novice
01. juli 2012 - 01:10 #8
jeg lukker hermed job opgave , vis der er nogle der kan hjælpe mig må de gerne skrive til mig her http://www.stripdanmark.dk/kontakt/