Avatar billede Kasper212 Nybegynder
01. april 2012 - 16:50 Der er 4 kommentarer

Gamer PC sæt - Køb Hjælp! :S

Hej experter.

Jeg har 8000 kr til rådighed, til en Game pc sæt ( pc og skærm )

Men da jeg var få sekunder fra at købe Alianware stoppede mine venner mig og sagde jeg nok skulle spørge om råd inde i Experten.dk, siden jeg hele tiden får at vide at alianware er noget dyrt noget.

Så mit spørgsmål om der er nogen der har en godt tilbud til en monster god Gamer pc Max 8.000 +  skærm. for jeg har åbenbart ik styr på noget :S

ps. beklager stave fejl, jeg skriver med en brakket arm :S

Tusind tak

mvh Kasper
Avatar billede GroundBeef Nybegynder
01. april 2012 - 17:55 #1
Du kan også kigge på www.sharkgaming.dk  gode gaming pc'er De kan trække alle spil, der kan du også tilpasse dem, hvis du vil og ved hvad du skal bruge :)
Avatar billede Kasper212 Nybegynder
01. april 2012 - 19:41 #2
Kunne du anbefale nogle pc evt ? :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. april 2012 - 11:06 #3
Du må absolut ikke vælge Alienware. Det er overpriced hardware i "flotte" kabinetter. Flotte sagt med gåseøjne, da jeg personligt syntes at de er grimme.

Vælg inde fra sharkgaming,game-station eller lignende sider. Og så skal du huske på at Alienware = Dell, såh vis der skulle ske noget med maskinen (og det gør der meget sandsynligt) så er du på røven med hensyn til service og reperation.
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. april 2012 - 08:59 #4
Kan du samle selv? Så kan du få en del mere for pengene.