Avatar billede Flexbb Nybegynder
01. april 2012 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at fjerne USB LOCK RP

Hejsa allesammen.

Jeg har lidt problemer lige nu, for jeg installeret i går en demo af programmet "USB LOCK RP", i håb om at skaffe et program til at låse mit USB-indhold.

Men da jeg fandt det besværligt at anvende samt at det kun var en demo, valgte jeg at afinstallere programmet. Men i dag når jeg så tilslutter et USB, så tillader den det ikke, og popper frem med følgende: http://tinypic.com/r/33wp5j6/5

Jeg håber der er nogen derude til at hjælpe mig.

På forhånd mange tak.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. april 2012 - 16:02 #1
installer demoen igen og tag indholdet ud, formater usb enheden og så burde det være det? :) (Husk og fjern programmet før formateringen)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2012 - 17:01 #2
Systemgendannelse til FØR installation af programmet!
Avatar billede 220661 Ekspert
01. april 2012 - 18:25 #3
Det er så kort siden du installerede det, så jeg er enig med John Stigers
Avatar billede Flexbb Nybegynder
25. juni 2012 - 13:12 #4
Lukker.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juni 2012 - 15:54 #5
Synes ikke det er smart at oprette en tråd, for at lukke den UDEN nogen form for kommentar til hvad der er sket.
Det kan man ikke være bekendt