Avatar billede alexdupond Nybegynder
01. april 2012 - 13:51 Der er 4 kommentarer

Magento template viderestiller automatisk mit domæne?

Jeg har købt et webhotel og et domæne (Dupond-design.dk) hos meebox. Efter noget tid valgte jeg så at tilkøbe endnu et domæne(Grundejerforeningensønderballestrand.dk) på samme webhotel, men hver gang jeg går ind på mit første købte domæne, viderestille den mig automatisk til det nye domæne. Jeg har ikke selv ændret nogle indstillinger, og hos meebox kan ikke hjælpe mig.

Jeg har installeret et magento template på mit første domæne, og pt ligger der intet på mit anden købte domæne.

Håber der er nogen der ved hvad jeg kan gøre! Jeg kan ikke gå ind på mit magento template, og vil virkelig blive ked af det hvis jeg skal slette alt på mit nuværende domæne :/

MvH Alexander
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2012 - 14:47 #1
Jeg ved ikke hvordan tingene er sat op hos meebox, men dine to domæner peger på hver sin IP-adresse. Skal de det? Eller skal det være samme IP-adresse?
Avatar billede alexdupond Nybegynder
01. april 2012 - 14:52 #2
Jeg er ikke helt inde i det, men hvilken betydning har det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2012 - 14:56 #3
Det kommer an på hvad webhotellet siger, eller gør. Det var blot hvad jeg kunne observere.
Avatar billede alexdupond Nybegynder
01. april 2012 - 15:08 #4
Altså jeg har kun oprette et webhotel og købt de to domæner på webhotellet, men har ikke selv været inde og ændre noget. Men ved ikke om det er noget jeg kan tjekke eller... ?