Avatar billede Johannesww Nybegynder
01. april 2012 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Hvor meget er min racercykel værd?

Hejsa alle sammen.

I vinters købte jeg mig en racercykel, men jeg har senere fundet ud af at det ikke var noget for mig.
Nu vil jeg gerne sælge den igen, men jeg aner ikke rigtig noget om racercykler, så derfor spørger jeg jer!
Jeg har selv givet 2800 kr. Cykel er omkring 5 år gammel, har kørt ca 3000 km, har altid stået indenfor i opvarmet rum. Jeg har stort set ikke ikke kørt på den. Vægten er omkring 12-15 kg. Der medfølger cykelcomputer med tilhørende pulsmåler. Der er to flaske holdere og en cykelpumpe med bar måler.

Mange tak for hjælpen på forhånd!

Her er nogle billeder:
http://imgur.com/a/VDAsi
Avatar billede ollikristiansen Nybegynder
01. april 2012 - 13:41 #1
Jeg syntes at ca. 1250 kr. er den rette pris. :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2012 - 14:04 #2
800 kr. er en absolut ok pris.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2012 - 15:17 #3
Henvend dig til en cykelhandler, og spørg hvad han vil give for den, hvis du køber en ny. Så har du en idé om prisen.

Hvis de forslag, der er kommet her, er rigtigte, er du da i hverfald blevet snydt.  :-)
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
10. maj 2012 - 12:36 #4
Enig, det er en god ide at kontakte en cyklebiks. Hvis man kigger på de brugte cykler du finder her http://www.cykelshoppen.dk/225-brugte-cykler, så er 1000 kroner vidst ikke for lidt.

Jeg har lige fået en gratis cykel af min svigerfamilie, men ellers kunne jeg godt havde været interesseret. Den ser flot ud!