Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 00:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

usb 3 harddsik kommer ikke frem i Stifinder

Jeg har en samsung S2 portable usb 3 harddisk
Nu virker den ikke på min bærbare, men en anden usb 3-ssd virker i samme stik.
Og denne samsung virker på min stationære.

Tilsyneladende bliver enheden genkendt - den står i enhedshåndtering, og den lyser blåt i usb3 og grønt i usb2, og der kommer meddelse i usb2 om, at den kan køre hurtigere, men stifinder viser ikke enheden.

W7 home premium 64-bit - 6 Gb, Acer Aspire Timeline - 100 point

Problemet er opstået efter jeg har forsøgt at få ssd'en til at boote

Har nogen en idé?

mvh per
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 00:46 #1
Prøv at sei Diskhåntering i stedet for. måske mangler den bare et drevbogstav?
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:01 #2
Det er jo en transportabel, s bliver drevbogstav vel tildelt automatisk?
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:11 #3
det er korrekt med drevbogstav!
tak!
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:13 #4
ja
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 01:13 #5
Desværre ikke altid nej. Jeg har en ekstern HDD, som jeg hver eneste gang jeg sætter den til, skal give et drevbogstav.
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:13 #6
rwtrt
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:14 #7
Du skal vist svare en gang til for at få point?
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 01:15 #8
!!!!
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 01:16 #9
Nå det var da godt det ikke var andet. Det er lidt irriterende, men det er da til at leve med:)
Der er da vist gået lidt kuk i svartildelingen. Det er jo mig som skal lægge et svar, som du kan acceptere. De andre ignorerer du bare:)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2012 - 01:20 #10
Nå da nu går det da helt galt. Men du kan oprette et spørgsmål som du kalder Point til valbycom, så kan jeg lægge et svar der.
Problemer er, at du skulle have lagt kommentarer og ikke svar:)
Avatar billede perfand Juniormester
01. april 2012 - 22:07 #11
"Point til valbycom" er oprettet