Avatar billede DanielY Nybegynder
31. marts 2012 - 19:26 Der er 2 kommentarer

Hjælp til billig god gaming computer!

Hej!
Jeg leder efter en billig gaming computer jeg kan købe over nettet eller ved en forhandler (helt ny). Jeg har en alienware laptop som jeg gerne vil stoppe med at game med, da den bliver alt for varm :)
ENESTE krav til den stationær er at den skal kunne køre LoL 100%!
Så hvis nogle kunne hjælpe mig, ville det være dejligt!

På forhånd tak!
Mvh. Daniel Yang.
Avatar billede tiger_dk Mester
31. marts 2012 - 21:02 #1
prøve at se på www.sharkgaming.dk , de har nogen fede gaming pc'er !
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2012 - 10:50 #2
...og foruden det, så har de også en god online chat funktion, hvor de er meget behjælplig, jeg har f.eks. en pc fra sharkgaming, den køre simbelthen ubeklageligt !