Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 18:25 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Windows Fjernsupport

Er der en der kan fortælle mig hvad det er han siger man skal gøre i sætningen 01.07-01.11. Kan jeg ikke tyde/forstå.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Get-help-with-your-computer-using-Windows-Remote-Assistance

-

Og hvis nogen der skulle kende til en punkt for punkt forklaring på dansk ...
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 18:32 #1
Okay, en 'punkt for punk forklaring' er ikke nødvendig. Efter det jeg spørger om, er der ikke meget mere man skal gøre. Havde ikke lige set videoen færdig.
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 18:36 #2
Nå det er muligt at se en tekst, har jeg lige opdaget.

Have the other person start Remote Assistance and enter the password that you provide

Hvilken Remote Assistance??
Avatar billede sadolin1978 Novice
31. marts 2012 - 18:41 #3
hvis det er fjernsupport og privat kan TeamViewer med fordel bruges det er gratis til private
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 18:46 #4
Tak, men jeg holder mig til Windows Support. Nu er jeg i gang med at finde ud af hvordan dét fungere ...

Altså:

Have the other person start Remote Assistance and enter the password that you provide Se video 01.07-01.11

Hvilken 'Remote Assistance'??
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2012 - 19:48 #5
Brugeren der hjælper skal starte remote assistance og du skal give ham passwordet.
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:09 #6
Ja det kan jeg se der står :) Men hvad er Remote Assistance?
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:09 #7
Ja det kan jeg se der står :) Men hvad er Remote Assistance? Og hvordan starter man dén?
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:18 #8
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:19 #9
(Og man kan ikke downloade videoen. Det var dog irriterende!)
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:21 #10
(Nå, den ligger på YouTube)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2012 - 20:35 #11
LOL?
Det er altså ikke så svært som du gør det til! :D
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:47 #12
Joh, det syntes jeg.

Har nu funde ud af det hele ikke er med i den video.

Det password som den der ønsker hjælp giver til den der skal hjælpe. Hvor skal han taste det ind henne? Det fatter jeg ikke.

Her er valgt 'Easy Connect'!
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:57 #13
Nu har jeg forstået det.

Den der skal hjælpe skal åbne samme boks og vælge 'Hjælp en person der har inviteret dig' - hvorefter man får en rude hvor man skal putte password ind ... Hurra!
Avatar billede request Nybegynder
31. marts 2012 - 20:58 #14
Og nu hvor det er gået op for mig hvor enkelt det er, er det nærmest pinligt. :/
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2012 - 21:53 #15
Tit er det nemmere bare at prøve det først ;)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
01. april 2012 - 10:40 #16
Windows Support er faktisk ret simpelt at bruge, hvis man prøver sig frem.
Guides og manualer kan faktisk få det til at virke ret så indviklet. :)

Det er en ret god feature, men der kan være problemer med firewalls nu og da.
TeamViewer har ofte ikke disse problemer.
Avatar billede request Nybegynder
01. april 2012 - 16:38 #17
Guides og manualer kan faktisk få det til at virke ret så indviklet. :)

Det var præcis det der skete. Jeg fandt flere forskellige sider, hvor det var formuleret på forskellig vis. Og flere forskellige videoer der, i stedet for at tage det hele med, kun viser noget af det.
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 02:15 #18
.
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 02:15 #19
...