Avatar billede ikaros999 Nybegynder
07. august 2001 - 13:27 Der er 4 kommentarer

Det bedste musik-redigerings program?

    Jeg er en kille(lol) som gerne vil lave musik(sample+componerer og synge)på min pc. findes der et program som er lige så brugt/dominerende som photoshop er det på foto-redigerings-fronten?
  dernæst hvad har jeg brug for som minimum tilbehør af hardware.
  hvis der findes nogle musik-nørder(:venligt ment:) på linjen maa de gerne komme med et fedt setup af pc.(hard+software) og en beskrivelse af hvad der er vigtigt i setupet og hvorfor.
det ville være fedt!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
07. august 2001 - 13:29 #1
Soundforge 5.0 er et af de bedste lyd-redigeringsprogrammer på markedet, efter min mening. Kræver heller ikke vildt med hardware.

//htmlkrede
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. august 2001 - 14:16 #2
ok jeg ved ikke så meget om lydmixning, men jeg synes at cubase er rigtigt godt.
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 01:27 #3
prøv cubase og køb derefter et stik til mikrofon
eller spørg din musikforhandler om han har nået og hvis han ikke har kan han skaffe noget hjem
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 01:28 #4
du kan sagtens få et stik til mikrofon som kan gå gennem din computer til billige penge