Avatar billede system_slayer Nybegynder
30. marts 2012 - 14:05 Der er 1 løsning

Hosted CMS, hvilken er bedst? dandomain, wannafind, webex og scannet?

Hejsa.

Jeg er lige startet på et nyt job, og har fået til opgave at udviklingen 5 nye sites i forbindelse med forskellige projekter og produkter.

Da jeg kun skal stå for opstart af de forskellige sites, overvejer jeg at bruge et CMS-system, da jeg synes det bliver noget tidskrævende at lave admin delen selv.
Det bliver nogle mindre sites, der præsentere nogle produkter og virksomheder.
Nogle af siderne skal have en lille webshop med tiden der sælger et par enkelte produkter.

Jeg har kigget lidt på forskellige hostede cms-systemer, fra eks. dandomain, wannafind, webex og scannet.
Men er der nogle der har erfaring med nogle af disse, som kan fraråde eller anbefale noget?
Avatar billede thesnoop Nybegynder
11. april 2012 - 17:07 #1
danaweb.dk

Fordi du kan købe flere domains til 1 server, og derved ikke behøver købe 5 forskellige websider..

Hvis det er forskellige kunder du har, er det bedst ved One.com - da de har 24/7 live support og står til rådighed altid.

Link til one.com - hvis du køber, kopier dette link i din browser, tak for hjælpen ellers:

http://clk.tradedoubler.com/click?p(15400)a(1781957)g(17332210)