Avatar billede llSimsll Nybegynder
29. marts 2012 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung TV 3d

Når jeg skifter fra 2d til 3d forsvinder halvdelen af billedet op og ud af skærmen. Det sker uanset om det er en DVD eller live TV. Nogen ideér til hvad der sker?
Jeg kan godt skifte skærmstørrelse(16:9, 4:3 osv.), det virker fint, men halvdelen af billedet er altid væk uanset størrelse og kun når jeg kører 2d -> 3d.

Jeg har kørt factory reset på både TV og bluray afspiller.
Det kan ske at jeg har ændret en underlig indstilling på et tidspunkt, som jeg ikke har opdaget endnu.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
29. marts 2012 - 20:15 #1
Har du opdateret softwaren på dit tv?
Avatar billede llSimsll Nybegynder
29. marts 2012 - 20:33 #2
Ja, det kører automatisk, både på TV og afspiller.
Avatar billede llSimsll Nybegynder
13. april 2012 - 10:08 #3
Død tråd. Løsningen blev at sende TV'et til rep.