Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
27. marts 2012 - 01:19 Der er 7 kommentarer

medion md 8833

heej alle sammen

jeg har et meget stort problem med min medion md8833, har købt et nyt skærmkort msi n210 md1gd3h, men lige så snart jeg kører driveren igennem pcén, og den skal genstarte så giver den mig bare blå skærm. og har søgt efter nyt driver men hjælper heler ikke.

nogen der kan noget ?
Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
27. marts 2012 - 01:21 #1
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. marts 2012 - 03:13 #2
Hej igen Nikolaj.

Prøv at gå til enhedshåndtering i kontrolpanelet. Her sletter du kortet. (Det skulle gerne vise sig med en gul markering).
Når det er gjort, så slukker du maskinen, hvorefter du afmonterer kortet.
Derefter tænder du maskinen igen. Nu prøver du at søge opdateringer til maskinen på microsoft update.
Når du har fået opdateret med alt hvad der kan findes, så tager vi hul på kortets installation.
PS. Du har vel kontrolleret i maskinens specifikationer, at bundkortet understøtter det nye skærmkort?
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. marts 2012 - 03:19 #3
Hej igen Nikolaj.
Først så skal du en tur i enhedshåndtering i kontrolpanelet.
Her sletter du kortet, (Højreklik  på kortet,og vælg "slet/fjern"). Det skulle gerne vise sig med en gul markering.
Så slukker du maskinen, og afmonterer kortet.
Herefter starter du maskinen igen, og går på microsoft update.
Her installerer du alle de opdateringer, som kan findes.
Når det er gjort, så tager vi fat på at installere kortet.
PS. Du har vel kontrolleret i maskinens specifikationer, at bundkortet understøtter det nye kort, og at du har monteret det den korrekte sokkel?
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. marts 2012 - 03:21 #4
En gentagelse- #2 ville ikke komme frem i tråden, så jeg troede ikke, at den var kommet igennem.
/ptj_11
Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
28. marts 2012 - 16:06 #5
heej igen

kan ikke fjerne kortet da der kun er det til skærmen
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. marts 2012 - 22:33 #6
Godt, så er der heller ikke nogen drivere installeret, i hvertfald ikke aktive.
Så skal du bare følge anvisninger i #2 og #3.
Du svarer ikke på spørgsmålet om bundkortets specifikationer.
Det er ret afgørende for at kunne hjælpe dig bedst muligt.
Bundkortet kan indeholde flere forskellige PCI express sokler, og de understøtter ikke det samme, så vi skal have fundet ud af, hvordan bundkortet er bygget op.
/ptj_11
Avatar billede nikolaj4700 Nybegynder
29. marts 2012 - 00:26 #7
Hvordan finde jeg der. Ved af der er et msi-7592 og før har der sidde et Nvidia GForce 8600 GT 256 MB DDR2 SDRAM og der ny er så et msi n210 på en 1gb hver ikke om den ikke kan trække der, er ved og bliv lidt træt af den sys jeg har prøve alt du har sagt og jeg selv har sagt