Avatar billede thomasreno Nybegynder
26. marts 2012 - 17:40 Der er 5 kommentarer

Browser virker ikke

Hej derinde

Min pc med windows 7 OEM  kan ikke komme på nettet via browseren ( E´et )
Der sker ingenting og inde i kontrol panel, er ikonet under internet blevet til et blankt papir.

Der er altså ingen søgemaskine på pc´en.

Mail programmet virker fint.

Hvad gør jeg ?

Kan ikke geninstallere da jeg kun har en OEM version.

venlig hilsen Thomas
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2012 - 17:55 #1
selvom du har en oem, så kan du godt geninstallere - du får bare ikke 'gratis support kald' til microsoft.
Så boot på dvd'en, og vælg reparer...
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2012 - 17:55 #2
Systemgendannelse?

Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod
Avatar billede thomasreno Nybegynder
26. marts 2012 - 17:59 #3
okay. Det prøver .
Tusind tak for hjælpen
Avatar billede thomasreno Nybegynder
26. marts 2012 - 17:59 #4
ved ikke om du har fået point. men sig lige hvis ikke du har
Avatar billede vejmand Juniormester
26. marts 2012 - 18:04 #5
Velbekomme.
Nej, ingen har fået point endnu, vi ved jo ikke om problemet er løst?

Når problemet er løst, ber du den der hjalp dig, om at sende et "Svar" til point.

Husk altid selv at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til pointgivning, som tak for hjælpen.