Avatar billede lobster79 Nybegynder
25. marts 2012 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SQL som henter alle værdier under SqlText = "SELECT * WHERE

Jeg er lidt nybegynder med dette emne, og har derfor brug for hjælp til en SqlText.

Jeg har et skriv, der henter værdier for et specifikt varenummer i en tabel:
SqlText = "SELECT * FROM SUPPLY_DEMAND WHERE Varenummer = 'A123' ORDER BY PART_NO,DATE_REQUIRED ASC,QTY_DEMAND ASC"

Det fungerer fint.
Nu vil jeg prøve at fjerne begrænsningen fra Varenummer = 'A123'. Har prøvet mange forskellige skriv, men der er ikke ngoet der giver en løsning.

Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. marts 2012 - 22:36 #1
SqlText = "SELECT * FROM SUPPLY_DEMAND ORDER BY PART_NO,DATE_REQUIRED ASC,QTY_DEMAND ASC"
Avatar billede lobster79 Nybegynder
24. juli 2012 - 08:13 #2
Det fungerer tak.
Avatar billede lobster79 Nybegynder
24. juli 2012 - 08:15 #3
Hej Arne.
Kan du ikke skrive et svar, så jeg kan få givet dig dine point?
MVH
Kim
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2012 - 14:51 #4
svar