Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 14:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med Media Player Classic

Har installeret en codec pakke med Media Player  Classic. Men den fungere ikke som den skal.

Når jeg vil afspille med den får jeg denne besked:

The installed DirectX End-User Runtime is outdated. Please download and install the June 2010 release or newer in order for MPC-HC to function properly.

Jeg kan lukke ruden, hvor efter afspilningen går i gang. Men det er ikke godt nok! Det skal fungere rigtigt.
Avatar billede chalde Seniormester
25. marts 2012 - 14:01 #1
Og du har naturligvis gjort som der står skrevet?
Kom gerne med yderligere info, såsom Windows version m.m.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. marts 2012 - 14:24 #2
jeg ville prøve at installere denne udgave istedet den fungerer upåklageligt hos mig (windows mediaplayer classic home cinema)

http://mpc-hc.sourceforge.net/

skulle du stadig have problemer så vil denne codex pakke incl mediaplayer classig måske fikse dit problem

http://www.cccp-project.net/
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. marts 2012 - 14:32 #3
måske skal du blot have din directx runtime opdateret

så her er det nyeste link jeg kunne finde http://directx.en.softonic.com/ (ellers er google din ven :)  )
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 14:36 #4
Det er Windows 7.
Er ikke med på hvad du mener. Dem kom ed en codec pakke jeg fik anbefalet. Da jeg så vil afprøve M.P.C. sker det nævnte.

-

Er det ikek skidt at forsøge at installere en M.C.P. oven i en der allerede er der?

Tror i første omgang bare jeg vil prøve at afinstallere den codec pakke og installere en anden. Det var som sagt en jeg fik anbefalet. Har hidtil altid brugt denne: http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 14:42 #5
Opdatering af DirectX har løste det!!
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 15:02 #6
Læg et svar.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. marts 2012 - 19:25 #7
blot til info du skal ikke installere oven i men afinstallere først og så installere men fin at en opdatering af directx var løsningen

så hermed svar
Avatar billede request Nybegynder
25. marts 2012 - 21:13 #8
Ok.

Tak for hjælpen.