Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
23. marts 2012 - 20:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbne en Medion NAS

Jeg købte den Medion 1,5 TB NAS disk Aldi solgte for et par måneder siden.
http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE+LIFE%C2%AE+NAS+Server+P89626+%28MD+86407%29/50039205A1?search=p89626&y=0&x=0#searchResult

Uden at give en lang udredning om hvorfor, så kunne godt tænke mig at åbne svinet og få harddisken ud. Jeg har fjernet gummidutterne i bunden og skruet skruerne derunder ud, men jeg kan ikke greje, hvordan den skal skilles ad herefter.

Er jeg superheldig, at der er én her, der har gjort og kan forklare hvordan?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2012 - 20:28 #1
start med at lukke gamle spg - så kan det være, at nogen gider...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2012 - 20:38 #2
Point ude: 1.360

Det er ikke sjovt at hjælpe dig...
Her er din liste: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mortimer12
Derfor skriver vi:
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Her er hvordan du accepterer svar:
www.eksperten.dk/faq#faq-3
Og en lille video:
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
23. marts 2012 - 21:31 #3
Ja, I har ret i jeg havde en lidt for lang liste der...helt sikkert. Jeg kan dog forestille mig I dømmer mig lige hårdt nok udfra de 1360 point jeg havde ude. Jeg havde ikke 25 spørgsmål åbne jo. Jeg giver næsten altid 200 point for et svar og på flere af de spørgsmål jegf havde gang i var der slet ikke kommet svar, så der var ingen der havde skrevet uden at få svar i dem. Andre havde skrevet, hvor jeg til sidst ikke havde vendt tilbage, mens der også var nogle, hvor jeg havde skrevet som den sidste.

Så ja, jeg burde rydde op i listen, men SÅ slemt var det nu altså ikke.

Jeg synes det er ok I skriver det her, men forskrifterne i den FAQ der linkes til, overholder I jo heller ikke selv, for det påskønnes heller ikke at skrive off-topic i en andens spørgsmål.

Men lad det nu ligge, jeg regner med I har et svar til mig, siden I skrev her?
Avatar billede Mortimer12 Nybegynder
02. april 2012 - 08:52 #4
Lukker, da eneste input var fra nogen der brød regler for at fortælle mig jeg brød regler.