Avatar billede angelenglen Nybegynder
21. marts 2012 - 15:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VB.net styre hvor længe BalloonTips er åbne

Jeg har en VB.Net applikation der bruger en NotifyIcon kontrol til at vise BalloonTips vha .ShowBalloonTip() metoden.

Dokumentation for ShowBalloonTip:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms160065(v=vs.80).aspx

Ifølge dokumentation kan man specificere hvor længe beskeden skal vises, men ligemeget hvilken værdi jeg fylder i timeout, vises mine beskeder altid i ca. 3 sekunder.
(har prøvet med fx 20, 100, 3000, 30000 og 60000 - vises altid i ca. 3 sekunder før den fader ud)

Jeg vil meget gerne have muligheden for at vise den længere, gerne op til 30 sekunder eller måske endda bare indtil brugeren vælger at lukke dem.

Nogen der har nogle tips til hvordan jeg kan få det til at virke?

Hvis det har nogen betydning sidder jeg på en Windows 7 Professional 32-bit pc med Visual Studio 2010.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
22. marts 2012 - 11:59 #1
Hvis nogen kender en 3.parts komponent der kan løse opgaven, kan det måske også bruges?
Avatar billede angelenglen Nybegynder
16. april 2012 - 08:16 #2
opgiver.