Avatar billede ingemand1 Nybegynder
20. marts 2012 - 20:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP EFTER NEDSMELTNING

HAR LANGT OM LÆNGE FÅET BÆSTET FORMATERET OM OG ER NU OPPE AT KØRE IGEN,MEN STÅR MED ET LILLE PROBLEM PÅ SKRIVEBORDET HAR JEG JO SOM SAGT MINE MAPPER INDEN DEN GIK I UDU KUNNE JEG FLYTTE MAPPERNE RUNDT OG SÆTTE DEM SOM JEG HAVDE LYST NU NÅR JEG TRÆKKER DEM HEN HVOR JEG VIL HAVE DEN OG SLIPPER FISER DEN TILBAGE HVOR DEN VAR HVAD SKAL JEG TRYKKE PÅ ELLER GØRE SÅ DET ER MIG DER BESTEMMER HAR WINDOWS 7
Avatar billede store-morten Ekspert
20. marts 2012 - 21:26 #1
Først.... Caps lock = fra (Der er ingen grund til at råbe)

Prøv:
Højreklik på skrivebord --> Vis --> Arranger ikoner automatisk
Avatar billede ingemand1 Nybegynder
20. marts 2012 - 21:43 #2
Det er sku da dejligt DET VIRKER tusen tak
Avatar billede Blueeyez Mester
20. marts 2012 - 21:59 #3
#2 Du ser ikke ud til og være HELT ny herinde, så når du får en løsning der virker så beder du vedkommende smide et svar.. DU skal ikke smide svar selv, men kommentare! Ud over det så undlad venligst caps lock, det gør det kun mere belastende..
Avatar billede store-morten Ekspert
20. marts 2012 - 22:36 #4
Avatar billede ingemand1 Nybegynder
20. marts 2012 - 23:37 #5
sorry skal ikke gentage sig :-)