Avatar billede cortx Nybegynder
20. marts 2012 - 19:59 Der er 3 kommentarer

Sang fra 3+ reklame for The International

Hej derude

Jeg søger navnet på den sang der er baggrundsmusik på reklamen for The International på 3+.. Reklamen kører i aften, men da filmen kører i aften er det sidste chance nu.

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede LPAnd Nybegynder
20. marts 2012 - 20:43 #1
Mon ikke det er noget af musikken fra filmen? Du kan høre uddrag fra alle numrene i filmen her:

http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B001OD6HEK/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
Avatar billede cortx Nybegynder
20. marts 2012 - 20:54 #2
Det lader ikke til at være en af dem - kan også se at det bare er musikalske indspilninger. Det jeg leder efter er en decideret sang af et band :)
Avatar billede cortx Nybegynder
20. marts 2012 - 21:12 #3
Jeg brugte en iPhone app og fandt heldigvis ud af hvad sangenhed. Bliss - Muse hvis nogen er interesserede :)