Avatar billede Audi_is_The_Car Nybegynder
20. marts 2012 - 13:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 pro

Hej jeg ville bare lige hører om der er nogle der ved noget om styresystemer

Det er fordi jeg gerne vil købe windows 7 pro til min pc
hvis jeg køber en "gendannelse CD windows 7 pro" med licens
kan der så være forskel i forhold til at købe en rigtige windows 7 CD med Licens
og jeg vil gerne havde nogle link til nogle sider hvor jeg kan købe det
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
20. marts 2012 - 14:11 #1
Du kan løse om alt på www.microsoft.dk om hvad du kan og ikke kan med div. udgaver af win 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2012 - 14:16 #3
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2012 - 14:25 #4
Selv om du køber en opgradering kan du lave en fuld installation! og der er ikke nogen begrænsning. du skal så bare vide hvilket styresystem du havde 32 Bit eller 64 Bit.
Avatar billede Audi_is_The_Car Nybegynder
20. marts 2012 - 15:09 #5
hvad står OEM og Retail for???
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 19:19 #6
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2012 - 20:27 #7
Skal man bare lægge alt som svar og så får man point????
Avatar billede Audi_is_The_Car Nybegynder
20. marts 2012 - 20:39 #8
du må meget undskylde hvis jeg har gjordt noget forkert er helt ny på denne side! så ved ikke hvordan point systemet fungere?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. marts 2012 - 21:05 #9
Det er  i første omgang "the-exterminator" der begår en fejl havde svaret været entydig og eneste rigtige svar kan det være ok at ligge svar men bestemt ikke i denne slags spørgsmål!
Ps. så er det altså dig der skal bede den der har lagt en brugbar kommentar om at lægge sit næste indlæg som svar hvilket du så accepterer. i øvrigt havde du så hvis det var mig selv fået lov til at lægge svar det andet er point røveri!!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 22:05 #10
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
24. marts 2012 - 20:01 #11
poko1 > Det har intet med point røveri at gøre, det var et svar på hans indlæg, ikke andet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2012 - 20:18 #12
Det har intet med point røveri at gøre

så er der jo ingen grund til at der står kommentar (til forslag)
og at der i FAQ står at spørger skal bede den der gav den bedste hjælp lægge sit næste indlæg som svar eller syntes du virkeligt at det er iorden hvis en anden får point hvis de bare har lagt svar i øvrigt så kan andre der havde en løsning forledes til at tro at der er lagt et rigtigt svar og at der bare ventes på accept::-((
Avatar billede the-exterminator Nybegynder
25. marts 2012 - 07:11 #13
Men har stadig ikke noget med røveri at gøre :)
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2012 - 18:36 #14
#13 nej