Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i gentagelseskladde

I time/sag i vores Navision 4 har jeg en bruger, hvor nogle af linjerne i enkelte (tilfældige?) situationer ikke bliver nulstillet, når der bogføres på en dag. Hjælp.
Avatar billede jo_nav-supp Nybegynder
20. marts 2012 - 17:02 #1
Hej:
Kan du uddybe det nærmere. er det ved fakturering, at det ikke lukker sagsposter eller er det i sagskladde registrering?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2012 - 18:07 #2
Når en bruger bogfører sin gentagelseskladde står der et tal forskellig fra nul tilbage på linjen for den næste dag.
Avatar billede torben-r Nybegynder
20. marts 2012 - 21:56 #3
Det lyder umiddelbart som om der er nogle linjer som har gentagelsesprincippet Fast. Det betyder at linjen opdateres med dato ved bogføring, men beløbet bliver ikke nulstillet.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2012 - 13:00 #4
Ingen linjer har gentagelsesprincippet Fast...
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2012 - 14:34 #5
torben-r> Problemet skyldes alligevel at gentagelsesprincippet var Fast på nogle linjer - læg venligst svar :-)
Avatar billede torben-r Nybegynder
23. marts 2012 - 11:01 #6
Kommer her.