Avatar billede zjat Nybegynder
19. marts 2012 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 til bookning?

Hej Alle sammen

Jeg vil gerne høre om det er muligt og bruge outlook med exchange server til at booke møder, med max deltagere?

Jeg har oprettet et mødelokale på min exchange server - nu vil jeg gerne begrænse dette mødelokale til at blive brugt af max 8 personer hver dag. Kan dette lade sig gøre?

Eller kan jeg lave et møde, hvor jeg inviterer 20 deltagere men 8 max kan deltage?
Avatar billede juleulven Nybegynder
19. marts 2012 - 18:07 #1
Jeg vil sige det ikke er muligt ...  Har lige kontrolleret på en Office 2003 m/Exchange 2003... Her er intet der minder om "max deltagere".

Jeg har en Outlook 2007 lokalt som bare er opsat med POP3/SMTP her er ej heller en "Max deltager" under ny aftale.

jeg kan kontrollere via en Office 2010 i morgen ... stadig op imod Exchange 2003 ...
Avatar billede zjat Nybegynder
19. marts 2012 - 18:56 #2
Synes jeg har læst et indlæg, hvor det hævdes at man kan fra exchange 2007 og frem.
Avatar billede juleulven Nybegynder
19. marts 2012 - 19:22 #3
Det kan godt ske :-) da jeg desværre ikke har Exchange 2007 til rådighed nogen steder kan jeg ikke bekræfte dette ...

kun ift. Outlook 2007 vs Exchange 2003
Avatar billede zjat Nybegynder
27. februar 2014 - 09:58 #4
lukker