Avatar billede sitecoredk Nybegynder
16. marts 2012 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mobil programmer til overvågning af talt tid og internet trafik

Hej
Jeg har oprettet abb. hos telenor, hvor jeg kan tale i 2 timer og har 3 gb. trafik til rådighed pr. måned.

Telenor tilbyder desværre ikke selv en service, hvor man kan holde øje med hvor meget man får brugt af de to ovenstående services.

Jeg er derfor på jagt efter to gode applikationer til HTC (sensation), de behøver ikke at være gratis.

Mit krav er blot den at de skal kunne vise forbruget af henholdsvis internet trafik og talt tid på skærmen. Jeg ønsker ikke skal skulle åbne applikationerne, hver gang jeg ønsker at se forbruget.

Og så skal det naturligvis være muligt at nulstille forbruget for begge applikationer når måneden er omme.

Kort sagt to forskellige applikationer (danske eller engelske, gratis eller ikke-gratis) der hver gør sit arbejde "korrekt".
Avatar billede store-morten Ekspert
16. marts 2012 - 17:22 #1
Internet trafik APP
http://www.appbrain.com/app/3g-watchdog/net.rgruet.android.g3watchdog

Talt tid?
Kan du vel se på telefonen under 'Opkaldsvarighed' og så nulstille hver den 1.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 18:32 #2
Jeg selv bruger 3G Watchdog, det virker fint for alle os med lavt internet abonnement. Den overvåger også WI-FI.
Avatar billede store-morten Ekspert
16. marts 2012 - 19:03 #3
mazda22... Hvorfor lægger du din kommentar som et 'Svar'

Du roser jo bare det jeg har foreslået i #1 sågar med 'Link'
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 19:11 #4
Sorry, havde trykket forkert, my mistake :-)
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
20. marts 2012 - 10:57 #5
Hej Tak for svar.
Hvis du lægger et svar ind, så vil jeg bekræfte denne.
Avatar billede store-morten Ekspert
20. marts 2012 - 11:04 #6
Velbekomme
Avatar billede store-morten Ekspert
25. marts 2012 - 15:20 #7
Avatar billede store-morten Ekspert
26. marts 2012 - 20:50 #8
Tak for Point ;-)