Avatar billede kobelecki Nybegynder
16. marts 2012 - 10:28 Der er 11 kommentarer

Hurtig hjælp til lan driver :)

Hejsa Eksperter.

Jeg vil starte med at sige at jeg håber jeg har oprettet emnet i rigtig forum. Hvis ikke beklager jeg mange gange :)

Jeg står her og skal til at lave svigers computer .
En halv gammel Fujitsu Siemens Scaleo P med serie nr: YSSP782540

Men når jeg så henter de drivere der passer til inde på FS hjemmeside. er der ingen .EXE fil :s?

Men prøver så at gøre det igennem enhedshåndterring, som jeg læste man så skulle. Men når jeg så gøre det, og prøver at finde driveren osv. Så siger den bare at den ingen ting kan finde. og at jeg skal gøre det online :(. Men bare lidt svært når når nettet ikke virker :/
Hvad kan jeg gøre ?? :)

Mvh
Michael K
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2012 - 10:54 #1
Når du bruger enhedshåndtering, så skal du vælge enheden (højreklik) vælg opdater driver) (Hvis jeg husker korrekt) derefter så kommer der et vindie op hvor du vælger ja og klikker næste så kan du vælge om den skal medtage en destination i dens søgen på driveren og det er den du skal vælge :) Den skal ikke selv søge, så finder den intet.. du skal os huske at udpakke driverne, hvis de er pakket i en .zip fil...
Avatar billede kobelecki Nybegynder
16. marts 2012 - 11:03 #2
Alt det som du skriver har jeg gjort :(.  Men intet sker der, den siger det samme :(
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2012 - 11:48 #3
#2 Prøv og hent programmet driver genius, det kan fortælle os hvilken driver der skal til (Den burde godt kunne) og nej den kræver ikke internet.. men du skal kun skanne, ellers koster programmet og jeg er kun ude efter at du lige skanner og ser hvilken lan driver du skal bruge :)

Samt gider du smide link til de drivere du har hentet?
Avatar billede haverslev Novice
16. marts 2012 - 11:49 #4
Når du har downloadet den Zip fil, så gå i enhedshåndtering, så højreklik på enheden, vælg opdater driver, vælg at ja. dene ene gang, vælg installere fra liste / placering  - sæt flueben i medtag denne søgning og navigere hen til den fil du lige har downloadet. Lad den pege på filen: SISGBE.INF

Ps. hvis ikke den kan tage den direkte, så skal du lige pakke zip filen ud i en mappe du kan navegere hen til og deri pege på SISGBE.INF
Avatar billede haverslev Novice
16. marts 2012 - 11:51 #5
Går udfra at du henter filerne herfra:
http://support.ts.fujitsu.com/Download/ShowFiles.asp
Avatar billede DonSkoD Juniormester
16. marts 2012 - 13:21 #6
Har du et model-nr på PC'en? S/N kan jeg ikke bruge til meget ;)
Avatar billede haverslev Novice
16. marts 2012 - 13:43 #7
#6 ?? - tja det er nu s/n der skal bruges på FSC :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. marts 2012 - 21:58 #8
kobelecki kan vi lige høre fra dig mht status for problemstillingen? :)
Avatar billede kobelecki Nybegynder
01. april 2012 - 13:30 #9
Hej Eksperter :). undskyld det sene svar.

Jeg har fået det til at virke. Havde købt mig et mobilt netværk, og tilsluttede det. Efter kunne jeg ligepludeslig godt hente hver en enkelt driver. uden problemer :)

Men rigtig mange tak for hjælpen.

Er lidt ny, så skriv enedelig hvordan jeg skal dele point til jer alle :). så der er styr på det .

Tak for svar . Og fantastisk forum i øvrigt :D :D
Avatar billede kobelecki Nybegynder
01. april 2012 - 13:32 #10
.
Avatar billede haverslev Novice
02. april 2012 - 14:44 #11