Avatar billede tobrukDk Novice
15. marts 2012 - 23:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omkring regler og BB-Code editor

Hej

Jeg vil høre om det ikke er muligt at vi kan få lave et en relge at man MAX må have 3-4 spørgs køre af gangen!!. da jeg og nok andre ser en person still utrolig mange spørgsmål køre på 1 gange!.. jeg synes det er utroligt meget at man skal have det sådan men det er nok bare mig eller hvad?? jeg synes det er helt forkert at man bare skal have lov til at kunne gøre det uden der ville ske noget.. jeg synes at der skulle ske et eller andet. fordi jeg tror nok som sagt heller ikke at det er kun mig som har det på den måde :)

OMKRING BB-Code editor

Det er sådan at jeg tror der gerne mange som vil have "BB-Code editor" pga at så er man fri for at skulle side og "kode" sin tekst eller lign af sig selv ?

http://www.eksperten.dk/guide/1450

jeg synes i skulle prøve ligge det op :)

Hilse Jesper. og håber i tag forslag op :)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2012 - 00:08 #1
Forslaget om et max. paa antal aabne spoergsmaal har vaeret oppe rigtigt mange gange foer.

Inkl. her:

http://www.eksperten.dk/blog/36

Problemet er vel at det grundliggende ikke er et problem at en spoerger stiller mange spoergsmaal parallelt - problemet er hvis spoerger ikke faar afsluttet spoergsmaalene paa en god maade. Det er muligt at aabne og afslutte 10 spoergsmaal. Det er muligt at aabne og aldrig vende tilbage til 1 spoergsmaaal.
Avatar billede tobrukDk Novice
16. marts 2012 - 07:25 #2
Ja okay jeg synes bare personlighed det kan pis mig af mange hsr sæt over 300 point af eller lign og så for man dem ikke
Avatar billede arne_v Ekspert
16. marts 2012 - 19:49 #3
Vi er helt enige i at det er frustrerende at bruge tid paa at svare paa et spoergsmaal og saa kommer der hverken tilbagemelding eller point uddeling fra spoerger.
Avatar billede tobrukDk Novice
17. marts 2012 - 12:22 #4
Okay takker lukker bar samtale igen..